Τετάρτη, Μαΐου 30, 2007

Συμβουλές ειδικών (5)

ΠΡΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΘΗΛΕΑ

"Θέλετε οι κοντινοί σας άνθρωποι να λένε

ότι μοσχοβολάτε σαν λουλούδι και ότι
είστε μια ανεπανάληπτη ερωμένη;
Μιμηθείτε την Άντζελα Δημητρίου.
Γίνετε ένα πιστό της αντίγραφο ή,
αν μπορείτε, ξεπεράστε την.
Για να σας βοηθήσουμε , δημοσιεύουμε
μια καλλιτεχνική φωτογραφία της
και αποσπούμε από το βιβλίο των
ατακών της μερικά ανεπανάληπτα

μαργαριτάρια."











"Το σπίτι μου το έχω κάνει υπέροχο, κανονικό μαυσωλείο!"


"Η νύχτα είναι πιο λαμπερή απο την μέρα, λόγω τα φώτα!"


"Η παράσταση αυτή με ξαναέκανε παιδί πάλι απο την αρχή... αλλά είμαι παιδί!"

"Στην Τουρκία εχω πουλήσει 100.000 πωλήσεις!"


"-Πώς διατηρείτε τη σιλουέτα σας;
-Τρώω είδη υγιεινής!"


"-Μα δεν τίθεται θέμα, κυρία Δημητρίου.
-Όχι, το τίθω εγώ!"

"Απο τους εν ζωή καλλιτέχνες, χάρηκα που συνεργάστηκα
με τον αείμνηστο
Στέλιο Διονυσίου!"



"Θαυμάζω πολύ τον Γκάντι. Έκανε τόσα για την Κίνα!"


"Με κατηγορούν ότι έχω αυλή. Και αυτό μου το προσάπτουν.
Αφού έχω μικρό παιδί, πού θα παίζει;"



Δεν υπάρχουν σχόλια: