Παρασκευή, Μαΐου 18, 2007

Les Fatals Picards: "Amour a la Francaise"

Το τραγούδι του γνωστού συγκροτήματος Fatals Picards
υπέστη στο πανηγυράκι της Eurovision τη μοίρα όλων των
τραγουδιών εκτός "φυλετικών συμμαχιών " και
μικροπολιτικών σκοπιμοτήτων ,δηλαδή πάτωσε.
Εμείς όμως το ξεχωρίσαμε για δύο λόγους:
1. Η ερμηνεία του είναι αντισυμβατική και διαθέτει κάτι από το
Γαλατικό χιούμορ, που στις καλές στιγμές του είναι απολαυστικό,
2. Οι στίχοι του είναι χαριτωμένοι και σερβίρονται σαν
μια δίγλωσση ποπ σαλάτα,

γνωστή εναλλακτική συνταγή που σερβίρεται ευρέως στην
αγγλοκυριαρχούμενη γλωσσικά διεθνή μουσική πιάτσα
από τις "μικρές" χώρες, ανάμεσα στις οποίες συγκαταλέγεται
πια και η άλλοτε κραταιά Γαλλία .

Σημεία και τέρατα των καιρών, αλλά μερικές φορές διασκεδαστικά...


AMOUR A LA FRANCAISE


I remember, jolie demoiselle, the last summer, nous, la tour Eiffel
I remember comme tu étais belle, so beautiful with your sac Chanel
Sur les ponts de la Seine, let's do it again, again, again, again,
You gave me a rendez-vous, what is it? what is it?

Je le chercher à toi, dans les rues, je ne suis pas venir car tu ne l'es plus
Je le regarde partout, where are you? My heart is bleeding, Oh I miss you
L'amour à la française, let's do it again, again, again, again,
You gave me a rendez-vous

Et je cours, je cours, je cours, I've lost l'amour, l'amour, l'amour
Je suis perdu, here without you, and I’m crazy, seul à Paris
Je tu le manque, sans toi I can't, et sous la pluie, I feel sorry
Champs Elysées, alone, la nuit, le Moulin Rouge, I feel guilty

Et le soleil est plus brûlant que les oiseaux, et dans le ciel, I miss you so
A souvenir, a rendez-vous, des fleurs des fleurs des fleurs for you
Je tu le manque, sans toi I can't, et sous la pluie, I feel sorry
Je suis perdu here without you, and I’m crazy, seul à Paris

I remember jolie demoiselle, the last summer, comme tu étais belle
I remember, nous, la tour Eiffel, so beautiful with your sac Chanel
L'amour à la française, c'est que je t'aime, je t'aime, je t'aime, je t'aime
I give you a rendez-vous
Et je cours, je cours, je cours, I've lost l'amour, l'amour, l'amour
Je suis perdu, here without you and I’m crazy, seul à Paris
Je tu le manque, sans toi I can't et sous la pluie, I feel sorry
Champs Elysées, alone, la nuit, le Moulin Rouge, I feel guilty
Et le soleil est plus brûlant que les oiseaux et dans le ciel, I miss you so
A souvenir, a rendez-vous, des fleurs des fleurs des fleurs for you
Je tu le manque, sans toi I can't et sous la pluie, I feel sorry
Je suis perdu here without you…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...