Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 26, 2016

Για δες πώς καταντήσαμε, ρε φίλε μου καμπούρη, που κάποτε αγοράζαμε δυο φράγκα το κουλούρι!

Για δες πώς καταντήσαμε, ρε φίλε μου καμπούρη, που κάποτε αγοράζαμε δυο φράγκα το κουλούρι. Δώσε, σου λεν συνέχεια, δώσε και ξαναδώσε το αίμα, την ανάσα σου και την Ελλάδα σώσε.
[Ε. Σπαθάρης]:
Κι εγώ που πάντα τα 'λεγα
μ' ένα δικό μου τρόπο,
κρυμμένος πίσω απ' τον μπερντέ
να κλαίω γι' αυτόν τον τόπο.
Να το πιστέψω δεν μπορώ
πώς γίναμε μπουρλότο,
κι ακόμα ν' αγωνίζομαι
"Για την Ελλάδα, ρε γαμώ το!"


[Γλυκερία]:
Στην πρώτη θέση βρίσκονται
το ψέμα κι η κομπίνα,
και τα καμένα δάση μας
η εθνική βιτρίνα.
Στις πλάτες μας ξενόφερτοι
σηκώνουνε παντιέρα,
το νέφος και το άδικο
μας πνίγουν κάθε μέρα.

[Ε. Σπαθάρης]:
Κι εγώ που πάντα τα 'λεγα...

[Γλυκερία]:
Για λίγους είναι τα πολλά
και για πολλούς τα λίγα,
το βλέπω να γυρίζουμε
στα χρόνια του κολίγα.
Αυτοί ξοδεύουν άσκοπα
κι εμείς πάντα λιτότης.
Έτσι, σου λένε, φέρεται
ο κάθε πατριώτης.


[Ε. Σπαθάρης και χορωδία]:
Κι εγώ που πάντα τα 'λεγα...
--------------------------------------------
Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Μουσική: Στέλιος Φωτιάδης
Πρώτη εκτέλεση: Γλυκερία & Ευγένιος Σπαθάρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μια αλλιώτικη Καθαρή Δευτέρα στην τουρκοκρατούμενη Ήπειρο

  Η ΚΑΘΑΡΗ ΔΕΥΤΕΡΑ Διήγημα του  Χρήστου Χρηστοβασίλη (1862-1937) Ήμουν τότε παιδί όχι πλειότερο από οχτώ χρονών και μαθήτευα στον παπα-Αντ...