ΠΡΑΓΜΑΤΙ, ΞΕΧΕΙΛΙΖΕΙ
ΑΠΟ... ΤΕΧΝΗΤΗ ΓΕΥΣΗ.
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΩΘΩΝΙΑ,
ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝΕ ΑΣΥΣΤΟΛΩΣ ΚΑΙ ΑΓΡΙΩΣ
ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ.
ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΤΥΣΟΥΜΕ
ΤΗ ΤΣΙΧΛΑ ΣΤΗ ΜΟΥΡΗ...
______________________
ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ
1. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΚΑΙ Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ
[Ανατομία της προωθητικής εκστρατείας
ενός μασητικού προϊόντος ]
Από την Ιστοσελίδα www.marketzoom.gr:
[...]H Wrigley, με την μπράντα ORBIT σε τσίχλες και κα-ραμέλες, προσφέρει στους απαιτητικούς καταναλωτές, που θέλουν να φροντίζουν τα δόντια τους με την πιο γλυκιά και δροσερή γεύση, 4 βασικές κατηγορίες σε τσίχλες και 1 κατηγορία καραμέλας, όλες χωρίς ζάχαρη.
(Ο Γεροντάκος διευκρινίζει ότι η πρόταση που ακολουθεί είναι διαφημιστικό σύνθημα: ) Orbit White για όμορφα λευκά δόντια
> 3 γεύσεις: White Μέντα, White Φρούτο & White Δυόσμος
Περιέχουν baking soda για να διατηρούν τα δόντια λευκά, ρυθμίζουν το pH του στόματος εξουδετερώνοντας τα οξέα των τροφών και παράλληλα προστατεύουν το σμάλτο των δοντιών από πιθανή αλλοίωση χρώματος που προκαλούν οι τροφές. (Ερώτηση Γεροντάκου : σε ποιες επιστημονικές έρευνες βασίζονται οι κατηγορηματικές διαβεβαιώσεις για τις παραπάνω θαυματουργές ιδιότητες;)
(Ο Γεροντάκος διευκρινίζει ότι η πρόταση που ακολουθεί είναι διαφημιστικό σύνθημα: )Orbit Kids: Κάνει τα δόντια των παιδιών πιο δυνατά
Τα παιδικά δοντάκια είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα και χρειάζονται προστασία όλη την ημέρα, ιδιαίτερα ανάμεσα στα γεύματα. Οι έρευνες αποτυπώνουν ότι αρκετά παιδια ηλικίας μεταξύ 6 και 14 έχουν τερηδόνα. Η Orbit για Παιδιά με Ασβέστιο (Απορίες Γεροντάκου: Πόσο ασβέστιο έχει και πόσο από αυτό θα φτάσει στα οστά του παιδιού; Ερώτηση: Μήπως είναι καλύτερο , αντί τα παιδιά μας , να πίνουν γάλα το πρωί, να μασάνε δυο τσίχλες;) συνδυάζει μια μοναδική γλυκιά και φρουτώδη γεύση και παράλληλα δυναμώνει τα δόντια των παιδιών. Επίσης, εξουδετε-ρώνει τα οξέα που προκαλούν τερηδόνα και επαναφέρει το pH του στόματος στα φυσιολογικά του επί-πεδα, αποτελώντας την ιδανική οδοντική φροντίδα ανάμεσα στα γεύματα.
Orbit Baseline
> 5 γεύσεις: Δυόσμος, Καρπούζι, Φρούτα, Μήλο, Κεράσι
Όπως όλες οι Orbit, τόσο ο Δυόσμος όσο και οι άλλες φρουτένιες γεύσεις προστατεύουν τα δόντια και ρυθμίζουν το pH του στόματος μετά την κατανάλωση φαγητού ή ποτού.
Η Orbit (τεχνητός ) Δυόσμος προσφέρει δροσερή και φρέσκια αναπνοή, ενώ η (τεχνητή) φρουτένια γκάμα ικανοποιεί κάθε καταναλωτή με τις (τεχνητές ) ζουμερές της γεύσεις.
Orbit Professional για ασύγκριτη (Σχόλιο Γεροντάκου: Σώωωπα!) γεύση και καθαρά δόντια
> 3 γεύσεις: Μέντα, White Δυόσμος και Herbal με εκχυλίσματα αρωματικών φυτών και μέντας.
Οι Orbit Professional αποπνέουν, τόσο σε συσκευασία όσο και σε προϊόν έναν “επαγγελματικό” (Ερώτηση Γεροντάκου : Γιατί σε εισαγωγικά; Μήπως δεν είναι αλήθεια;) χαρακτήρα. Κυκλοφορούν σε συσκευασία blister με 10 κουφετάκια και προσφέρουν ασύγκριτη γεύση, ενώ παράλληλα ισορροπουν το pH του στόματος και προστατεύουν από την τερηδόνα.
Τα μοναδικά Microgranules βοηθούν τόσο στο να διατηρούνται τα δόντια καθαρά, όσο και στο να προστατεύεται το σμάλτο τους, κάνοντας την Orbit Professional την ιδανική φροντίδα των δοντιών ανάμεσα στα γεύματα.
Orbit Drops
> 3 γεύσεις: Πορτοκάλι, Λεμόνι και Άγρια Φρούτα.
Βοηθά το pH του στόματος να σταθεροποιηθεί, προστατεύοντας έτσι τα δόντια από την τερηδόνα ανάμεσα στα γεύματα. Είναι εξαιρετικής ποιότητας και χωρίς ζάχαρη, όπως όλες οι Orbit, ενώ οι γεύσεις τους καλύπτουν τις επιθυμίες μικρών και μεγάλων καταναλωτών.
Oι Orbit χωρίς ζάχαρη (Σχόλιο Γεροντάκου: Δηλαδή με τεχνητή γλυκαντική ουσία...), υποστηρίζονται με διαφημιστικό υλικό στο σημείο πώλησης, με καταχωρήσεις σε κλαδικά και lifestyle περιοδικά, με διαφημίσεις σε τηλεόραση και ραδιόφωνο.
Τα λανσαρίσματα για την Wrigley είναι στρατηγικά και έχουν ως στόχο τόσο τους καταναλωτές, αλλα και τους συνεργάτες της, θέτοντας ως προτεραιότητα την προσφορά προϊόντων που απαντούν σε επιθυμίες και σε ανάγκες αγοράς (Σχόλιο: Η επιθυμία και η ανάγκη η δική μου είναι ενα προϊόν "καθαρό", χωρίς δηλαδή τεχνητές ύλες και χημικά προϊόντα, όπως η ΜΑΣΤΙΧΑ ΧΙΟΥ. Το διαθέτετε;). Κι αυτό αποδεικνύεται από την αύξηση πωλήσεων.
Ασφαλώς, μεγάλη σημασία στην αύξηση των πωλήσεων έχει και η συμβολή όλων των σημείων πώλησης στην αξιοποίηση της δυναμικής των προϊόντων Orbit και δη των λανσαρισμάτων.
Το σημείο-κλειδί για την επιτυχία του λιανοπωλητή και την ανάπτυξη του σημείου, αφορά στην τοποθέτηση σε κεντρικό και καλό οπτικό σημείο, που επιτρέπει την άμεση πρόσβαση του καταναλωτή στο προϊόν.
Η Wrigley από την πλευρά της, δεσμεύεται να συνεχίσει να προσφέρει προϊόντα υψηλής καταναλωτικής κίνησης, τα οποία με την έντονη και συνεχή υπο-στήριξη, διαφημιστικά και προωθητικά ( Σχόλιο: Ιδού το κλειδι της επιτυχίας!), θα ενισχύουν αντίστοιχα τις πωλήσεις και τα κέρδη των συνεργατών της, των λιανοπωλητών.
__________________________
Φρέσκες γεύσεις από το Χημείο |
ΤΑ ΝΕΑ , 15/07/2006 |
ΤΑ ΝΕΑ , 15/07/2006 |
1 σχόλιο:
καλημέρα,εχω αναρτήσει στο taspa-taspan-taspa.blogspot.com,κατι που πραγματικά ειναι σκάνδαλο,κατι που προσβάλει καταφορα την αξιοπρεπεια ολων μας,απ'ολους,αν πιστεύεται πως μπορείτε να το αναδημοσιεύσετε πιστεύω πως θα προσφερουμε στην ενημέρωση,αυτών που ενδιαφερει,ισως τους βοηθήσουμε,ευχαριστώ.
Δημοσίευση σχολίου