Τετάρτη, Ιανουαρίου 30, 2019

Ποιήματα που μου αρέσουν

Αποτέλεσμα εικόνας για fly on the bookΧρονικό

Κυνηγητό με τον κίνδυνο παίζει
φλερτάρει αναίτια με τον χαμό
άγρια βλέμματα και δυο τρεις στον αέρα
απόπειρες δεν την πτόησαν
έβοσκε την οργή μου ζουζουνίζοντας
μπροστά στη μύτη μου αναιδώς
καθότανε επίμονα στ’ αυτιά μου

κάποια στιγμή ησύχασε
λοξά το μάτι μου την πήρε
μπεκάτσα που ξέφυγε απ’ τα σκάγια
να ξεκουράζεται ακίνητη πάνω σ’ ένα βιβλίο
-ποιος ξέρει τι σχέδια καταστρώνοντας-
ώσπου ακούστηκε ο κρότος
και μαύρο παχύρρευστο ζουμί
απλώθηκε στην άκρη του οπισθόφυλλου

τίναξα το βιβλίο και το γύρισα
Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες
Χρονικόν ενός προαναγγελθέντος θανάτου
 Αποτέλεσμα εικόνας για Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες Χρονικόν ενός προαναγγελθέντος θανάτου
Στάθης Κουτσούνης*
Πηγή: Η Αυγή της Κυριακής ("Ποιήματα που τώρα γράφονται")
 

Αποτέλεσμα εικόνας για Στάθης Κουτσούνης*:BiblioNet : Κουτσούνης, Στάθης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

  Μα γίνονται καταλήψεις και στο Columbia; Γιάννης Αλμπάνης NEWS 24/7 Κοίτα να δεις τι γίνεται στην Αμε...