gerontakos

Ρόμπερτ ντε Νίρο προς μεγιστάνες του πλούτου: «Αν μπορείτε να ξοδέψετε δισεκατομμύρια για να φτιάξετε πυραύλους, εφαρμογές και εικονικούς κόσμους, μπορείτε να ξοδέψετε ένα κλάσμα από αυτό για να ταΐσετε παιδιά και να ανοικοδομήσετε κοινότητες. Θέλετε να αυτοαποκαλείστε οραματιστές; Τότε αποδείξτε το με συμπόνια, όχι με δελτία τύπου»

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 15, 2025

ΑΝΑΚΡΕΩΝ -ΚΑΒΑΦΗΣ : Δύο διαφορετικές ενατενίσεις του αναπόδραστου τέλους

 Grafik3

ΑΝΑΚΡΕΩΝ (572 π.Χ-485 π.Χ)

Στοβ. 4,51,12
43. – Απόσπασμα 395


πολιοὶ μὲν ἡμὶν ἤδη
κρόταφοι κάρη τε λευκόν,
χαρίεσσα δ᾽ οὐκέτ᾽ ἥβη
πάρα, γηραλέοι δ᾽ ὀδόντες,
5 γλυκεροῦ δ᾽ οὐκέτι πολλὸς
βιότου χρόνος λέλειπται·

διὰ ταῦτ᾽ ἀνασταλύζω
θαμὰ Τάρταρον δεδοικώς·
Ἀίδεω γάρ ἐστι δεινὸς
10 μυχός, ἀργαλῆ δ᾽ ἐς αὐτὸν
κάτοδος· καὶ γὰρ ἑτοῖμον
καταβάντι μὴ ἀναβῆναι.
Hades' Arrival at Tartarus by Joseph Heintz II (ca. 1640)

Η Άφιξη του Άδη στα Τάρταρα από τον Γιόζεφ Χάιντς Β΄ (περίπου 1640).

Graphic1

Δεν έχουμε μόνο γλυπτά προσώπων με τέλειο σώμα (όπως η Αφροδίτη ή ο Απόλλωνας) στην ελληνιστική εποχή, αλλά και αντίστροφα παραδείγματα όπως η ηλικιωμένη βοσκοπούλα (ή βοσκός) , ένα αρχαιοελληνικό γλυπτό  του  150 π.Χ.   (ρωμαϊκό αντίγραφο, 1,09 μ.). Αυτό το έργο ανακαλύφθηκε το 1875. Αρχικά θεωρήθηκε ότι ήταν το γλυπτό μιας ηλικιωμένης γυναίκας , αλλά τώρα πιστεύουν ότι απεικονίζει έναν ηλικιωμένο άνδρα, ένα  βοσκό.

https://cdn11.bigcommerce.com/s-r3utmtjwwz/images/stencil/1280x1280/products/46160/198592/the-valley-of-the-shadow-of-death_george-inness_george-inness__55774.1625078162.jpg?c=2

«Η Κοιλάδα της Σκιάς του Θανάτου», του George Inness.

***********

 ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

[Gerontakos] 

 ΑΝΑΚΡΕΩΝ

Στοβ. 4,51,12
43. – Απόσπασμα 395

Γκριζάρισαν  οι κρόταφοι,

άσπρισαν  τα μαλλιά μου.

Άφαντη  πια  η όλο χάρες νιότη μου

ετοιμόρροπα είναι και τα δόντια.

Από τη ζήση τη γλυκιά

ελάχιστος  χρόνος απομένει ,

 γι΄αυτό συχνά αναστενάζω.

Τρομάζω μπρος στον Τάρταρο,

η άβυσσος του Άδη είναι φοβερή,

φριχτή  η κατηφόρα.

Αν μια  φορά κατέβεις,

 αδύνατη πια είναι η  επιστροφή.

 

 ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

1. Άδης

 

2. Τάρταρος

 

3 

Από τον Όλυμπο στα Τάρταρα: Η ελληνική μυθολογία σε ένα διάγραμμα

4. ΑΝΑΚΡΕΩΝ -ΚΑΒΑΦΗΣ : Δύο διαφορετικές ενατενίσεις του αναπόδραστου  τέλους

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία. 

Κωνσταντίνος Καβάφης (1863-1933)

Μελαγχολία του Ιάσονος Κλεάνδρου·
ποιητού εν Κομμαγηνή· 595 μ.Χ.

Το γήρασμα του σώματος
και της μορφής μου
είναι πληγή από φρικτό μαχαίρι.
Δεν έχω εγκαρτέρησι καμιά.
Εις σε προστρέχω
Τέχνη της Ποιήσεως,
που κάπως ξέρεις από φάρμακα'
νάρκης του άλγους δοκιμές,
εν Φαντασία και Λόγω.
Είναι πληγή από φρικτό μαχαίρι. -
Τα φάρμακά σου φέρε
Τέχνη της Ποιήσεως,
που κάμνουνε - για λίγο -
να μη νοιώθεται η πληγή.
 
 ****************************
ΑΝΑΚΡΕΩΝ -ΚΑΒΑΦΗΣ : Η ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΓΗΡΑΣΚΟΝΤΟΣ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ
 

1.
Στο απόσπασμα του Ανακρέοντα τα γηρατειά παρουσιάζονται σωματικά, απτά, αδιαμφισβήτητα:
γκριζάρισμα, άσπρα μαλλιά, χαλασμένα δόντια.Το σώμα μιλά ξεκάθαρα  και λέει την αλήθεια: καταρρέει . Όσο δυσάρεστη κι αν είναι η αλήθεια , το οριστικό τέλος είναι κοντά.Δεν υπάρχει εδώ καμία φιλοσοφική απόσταση· ο ποιητής μετρά τον χρόνο που του απομένει και διαπιστώνει ότι είναι «ελάχιστος».
Ο Ανακρέων δεν βρίσκει παρηγοριά ούτε στην τέχνη ούτε στη μνήμη. Ο θάνατος είναι αναπόφευκτος, αμετάκλητος και τρομακτικός. Με δυο λόγια,  ο Ανακρέων παραλύει στη σκέψη του θανάτου. Η Ποίηση ως τέχνη αλυπίας τού είναι αχρείαστη. Η Ποίηση αντιθέτως γίνεται το όχημα της ομολογίας των αισθημάτων που τον συνέχουν.
Το αποφασιστικό στοιχείο λοιπόν είναι η ανοιχτή ομολογία του φόβου για τον   Τάρταρο που σε λίγο θα τον υποδεχτεί , τη φρικτή κατηφόρα χωρίς επιστροφή από τα βάθη της αβύσσου .Ο Ανακρέων δεν είναι γενναίος , το ομολογεί. Ένα συνηθισμένος  άνθρωπος είναι , που τον τρομάζει το επερχόμενο τέλος του.





2. 
Στη Μελαγχολία του Ιάσονος Κλεάνδρου το γήρας είναι και πάλι πληγή, αλλά η γλώσσα αλλάζει επίπεδο. Δεν απαριθμούνται μία προς μία οι σωματικές φθορές· όλη η εμπειρία συμπυκνώνεται σε μία συμβολική εικόνα: 
«Το γήρασμα του σώματος
και της μορφής μου
είναι πληγή από φρικτό μαχαίρι».

Ο Καβάφης  πονά  για τη σωματική κατάρρευση , χωρίς όμως   να γίνεται αναλυτικός. Θεωρεί περιττή , ίσως μειωτική,  την ανοιχτή παραδοχή του φόβου του . Όμως δεν παραλύει από την προοπτική του θανάτου . Προσφεύγει στην Τέχνη της Ποιήσεως  , για να βρει  , έστω και πρόσκαιρα, τα μέσα ανακούφισης από το άλγος του .

Ο Καβάφης δεν αυταπατάται: η «πληγή του σώματος και της μορφής»  δεν επουλώνεται , τα ποιητικά «φάρμακα»  δεν θεραπεύουν, απλώς «για λίγο» μουδιάζουν τον πόνο, σε κάνουν να τον ξεχνάς.

Εδώ η Τέχνη δεν είναι σωτηρία· είναι παυσίπονο. Ξέρει ότι το τέλος έρχεται, αλλά αρνείται να το υποστεί άφωνος. Αν δεν μπορεί να νικήσει τον χρόνο, μπορεί τουλάχιστον να τον μεταπλάσει σε λόγο.

Με δυο λόγια: ο Καβάφης φοβάται, αλλά γράφει για να αντέξει.Η καταφυγή στην Ποίηση λειτουργεί ως προσωρινή νάρκη του άλγους.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Ανακρέων και Καβάφης μας λένε ανοιχτά το ίδιο σκληρό πράγμα:τα γηρατειά δεν είναι ιδέα — είναι μια οδυνηρή σωματική και ψυχική εμπειρία.Το πώς θα αντιμετωπίσεις το αναπόδραστο τέλος είναι προσωπική σου υπόθεση. Ή το περιμένεις ρεαλιστικά χωρίς να κρύβεις την τρικυμία των αισθημάτων ή προσπαθείς να βρίσκεις μέσα δημιουργικής ενασχόλησης (καταφυγής), για να ηρεμείς και να ξεχνιέσαι προσωρινά .
Gerontakos, 15/12/2025




στις Δεκεμβρίου 15, 2025
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

The Man In The Iron Mask/Ο άνθρωπος με το σιδηρούν προσωπείο | 1939 : χορταστική χολιγουντιανή περιπέτεια για τους λάτρεις του είδους

1.«Το σιδηρούν προσωπείο» – Μυθιστόρημα του Αλεξάνδρου Δουμά (πατρός)   Έχουν γίνει πολλές υποθέσεις σχετικά με την...

  • (χωρίς τίτλο)
    Χαραμοφάης (Με τον μαλάκα) ;Στίχοι:  Γιάννης Μηλιώκας Μουσική:  Franco Corliano Χαραμοφάης Με τον μαλάκα Γιάννης Μηλιώκας Έχω θυμό με...
  • (χωρίς τίτλο)
  • ΑΘΑΝΑΤΑ ΕΡΓΑ : "ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΩΝ ΑΓΩΓΗΣ"
    ῎ ΜΙΑ ΧΡΥΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΑΡΧΗ, ΠΟΥ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΧΩΤΙΚΟΥΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΗΛΙΘΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ηδη δέ τινας ἐγὼ εἶδο...

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (2614)
    • ▼  Δεκεμβρίου (105)
      • The Man In The Iron Mask/Ο άνθρωπος με το σιδηρούν...
      • Η Ελλάς πιασμένη στο δόκανο της διεφθαρμένης πολι...
      • Ζούμε σε κάψουλες ευημερίες
      • Philip Glass ''Spuren der Verirrten''/Ίχνη των Χαμ...
      • «Παλιό χώμα»: το εξαιρετικό μυθιστόρημα του αδικοχ...
      • ΑΝΑΚΡΕΩΝ -ΚΑΒΑΦΗΣ : Δύο διαφορετικές ενατενίσεις τ...
      • Ευάγγελος Βενιζέλος: εμφανίζεται ως σύμβολο «σωτηρ...
      • Angel (1937) : με τη θρυλική Marlene Dietrich
      • bookpress.gr: Τα 100 καλύτερα λογοτεχνικά βιβλία τ...
      • Art deco, art nouveau: ποια είναι η διαφορά μεταξύ...
      • Ο Γιάννης Ξανθούλης τα λέει όλα με μια ανάσα, στον...
      • 2000 Μέτρα προς την Αντριίβκα.Συγκλονιστικό ντοκιμ...
      • San Casciano: ο νέος εκδοτικός οίκος για τη σύγχρο...
      • 2025 Paris Opera Competition Finals
      • ΓΙΑΤΙ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚ...
      • ΟΟΣΑ: Ένας στους τρεις Έλληνες καταστρέφεται οικον...
      • «Η Ιθάκη του Αλέξη Τσίπρα (Κριτική 2): Γράφει ο συ...
      • «Η Ιθάκη του Αλέξη Τσίπρα (Κριτική 1): Γράφει ο ΑΓ...
      • Νέοι και νέες για την Ευρώπη και την Αριστερά: αντ...
      • «Η εικόνα είναι αμείλικτη: ο πρωθυπουργός της χώρα...
      • Οι «Φραπεδικοί» διάλογοι ως τεκμήρια ενός διεφθαρ...
      • Ταινίες στους Κινηματογράφους της Θεσσαλονίκης:12-...
      • Nέες ταινίες στην Αθήνα
      • Εισαγγελικός καταπέλτης κατά Χρυσής Αυγής: «Είναι ...
      • Με ποιον παίζει μπάλα η κοπελιά στο γήπεδο του Έρωτα;
      • Le bagnard / The Convict /Όταν τα πάθη κυριαρχούν ...
      • Γιώργου Τόσκα , «Όψιμες ματαιότητες » (Διήγημα): η...
      • THE SECRET OF CONVICT LAKE/Η ΛΙΜΝΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΔΙΚΩΝ (...
      • Homo sAIence - Σεβαστάκης | Η Τεχνητή Νοημοσύνη κα...
      • Το νέο στέλεχος H3N2 της γρίπης Α απειλεί τους ανε...
      • Σε αδιέξοδο το Κόμμα του Πολέμου για την Ουκρανία
      • Εσείς έχετε δει τον Παπποσιληνό με τις κόκκινες μ...
      • Αγαπάς τον τόπο σου ; Απόδειξέ το σαν τον Ξενοκλή
      • ΤΖΟΚΕΡ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ...ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ
      • ΜΑΡΩ ΔΟΥΚΑ: «Ζήτω η Άγκαθα Κρίστι»
      • Ten of Claude Monet’s best winter landscapes!
      • Ο ΛΕΞ και η «Σπασμένη Φλέβα»
      • Οφείλει και η Ελλάδα να αποχωρήσει από τη Eurovisi...
      • ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Το παράνομο εμπόριο άγριας ζ...
      • Η Αριστερά της ευκολίας .Κρίνοντας το βιβλίο "Ιθάκ...
      • ΕΚΣΤΑΣΗ :''The spirit of the viol''/Το πνεύμα της ...
      • Ρεπουμπλικανή βουλεύτρια της Φλόριντα Μαρία Σαλαζά...
      • The Barretts of Wimpole Street (1934): όταν ο έρωτ...
      • Ανακάλυψαν «πλοίο των ηδονών» των πρώιμων Ρωμαϊκών...
      • Στέργιος Μικρούτσικος : «Κατά μήκος» (Νέος Δίσκος)
      • Cold Sweat / "Ένα Ήσυχο Κάθαρμα"(1970 film)
      • Από το βόδι που καταβρόχθισε ο αθλητής Θεαγένης ο...
      • Οι μπολιαραίοι (απατεώνες ζητιάνοι ) από τα Κράβαρ...
      • Μιλάνο: ένα πρώτο βήμα για τον περιορισμό της ασυδ...
      • Οι δούλοι στην Πομπηία: σιτίζονταν καλύτερα , για ...
      • «Καταργητές» :το ένοπλο κίνημα των Αμερικανών που ...
      • «Όταν θέλεις να μάθεις ποιος είσαι, κοίτα τους τά...
      • La Femme - Où va le monde/Πού πάει ο κόσμος;
      • Το πολιτικό σύστημα της Δύσης δεν ανταποκρίνεται σ...
      • Έλον Μασκ : έξαλλος για το πρόστιμο των 120 εκατ. ...
      • Ηφαιστειακή έκρηξη μπορεί να προκάλεσε την θανατηφ...
      • MAX BRUCH: Violin Concerto No. 2 in D minor, Op. 44.
      • Jacqueline de Romilly «Γιατί η Ελλάδα;» : το "θαύμ...
      • Πρόσω ολοταχώς προς την πολιτική «Ιθάκη» του Τσίπρ...
      • Μάκης Αϊβάζογλου -Λαμπυρίδα ΜΙΧ
      • Ένας αδιανόητος πόλεμος προ των ευρωπαϊκών πυλών μας
      • ΗΠΑ : ένα αυταρχικό κράτος μέσα και έξω από τα σύν...
      •  Κράτος Δικαίου-το έλλειμμα της Ελληνικής Δημοκρατ...
      • Φοίβος Δεληβοριάς - Ο Λωτοφάγος (Official Audio)
      • Στάθης: «Πολιτισμός ή Βαρβαρότητα »
      • Ρούντι Ρινάλντι: οΙ ΗΠΑ βλέπουν την Ελλάδα σαν «Π...
      • La Femme - Vagues/KYMATA
      • ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ -Road to Life / Ο δρόμος για τη ζωή/ ...
      • Ουρουγουάη: η πιο Φιλελεύθερη χώρα της Νότιας Αμερ...
      • Μεγάλο αφιέρωμα στον Μανόλη Αναγνωστάκη από το dia...
      • Λευτεριά στον πολιτικό κρατούμενο Μαρουάν Μπαργούτ...
      • Δημήτρης Κανελλόπουλος: «10 πράγματα που κατάλαβα ...
      • Έρευνα: Ο «καθρέφτης» της Ακροδεξιάς στην Ελλάδα τ...
      • ΕΤΣΙ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΟ ΘΕΣΣΑΛΙΚΟ ΚΑΜΠΟ ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΑΧΡΟΝ...
      • Συντάξεις-ψίχουλα. Άλλος ένας εμπαιγμός δήθεν κυβε...
      • ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
      • ΤΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΙ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΠΟ ...
      • Σωτάδης ο Μαρωνείτης ή Κρης: δύο επιγράμματα
      • Et in Arcadia Ego (2)
      • Et in Arcadia ego(1): Ένα οδοιπορικό στο “Άγιο Όρο...
      • “H Συμμαχία της Φροντίδας: Στηρίζοντας τον Φροντισ...
      • The Upturned Glass" (1947)
      • Νέο ξεκίνημα Αλέξη Τσίπρα: ελπιδοφόρο ή φενάκη ;
      • "Προπαγάνδα και παραπληροφόρηση στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ" : Πα...
      • Film Noir Soundtrack Suites: 1/26. L.A. Confidenti...
      • «Δεν υπάρχουν σωτήρες και ο δικός μας ο Θεός εγγυά...
      • Μια μοναδική τριπλέτα στο Τελλόγλειο: Έκθεση του ...
      • Τον Πολύανθο θρηνώ, διαβάτη, τον νιόπαντρο...
      • Le Corbeau /Το Κοράκι (1943)
      • Ακρωτηριασμός χεριών: συνήθης πρακτική των αρχαίων...
      • Φροντίστε την «υγεία» της μπαταρίας του κινητού σας
      • H Μαύρη Θάλασσα μετατρέπεται σε παγίδα χωρίς έξοδ...
      • NΙΚΟΣ ΣΑΡΑΝΤΑΚΟΣ: Μηνολόγιον Δεκεμβρίου έτους 2025
      • Η ΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
      • Το IDFA — το μεγαλύτερο φεστιβάλ ντοκιμαντέρ στον ...
      • Οι τηλεοπτικές άδειες : μια κατά κράτος στρατηγική...
      • Franz Liszt - Biopic Film - "Dreams of Love" -1970...
      • «Περί Ωραίου» | Κωστής Καζαμιάκης & Σώτος Αλεξίου:...
      • Παραδοσιακή κρητική διατροφή : υγιεινή και με την ...
      • Η «γύμνια» των "υπερηρώων" ανώτατων στρατιωτικών ...
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (206)
    • ►  Αυγούστου (217)
    • ►  Ιουλίου (249)
    • ►  Ιουνίου (224)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (2614)
    • ▼  Δεκεμβρίου (105)
      • The Man In The Iron Mask/Ο άνθρωπος με το σιδηρούν...
      • Η Ελλάς πιασμένη στο δόκανο της διεφθαρμένης πολι...
      • Ζούμε σε κάψουλες ευημερίες
      • Philip Glass ''Spuren der Verirrten''/Ίχνη των Χαμ...
      • «Παλιό χώμα»: το εξαιρετικό μυθιστόρημα του αδικοχ...
      • ΑΝΑΚΡΕΩΝ -ΚΑΒΑΦΗΣ : Δύο διαφορετικές ενατενίσεις τ...
      • Ευάγγελος Βενιζέλος: εμφανίζεται ως σύμβολο «σωτηρ...
      • Angel (1937) : με τη θρυλική Marlene Dietrich
      • bookpress.gr: Τα 100 καλύτερα λογοτεχνικά βιβλία τ...
      • Art deco, art nouveau: ποια είναι η διαφορά μεταξύ...
      • Ο Γιάννης Ξανθούλης τα λέει όλα με μια ανάσα, στον...
      • 2000 Μέτρα προς την Αντριίβκα.Συγκλονιστικό ντοκιμ...
      • San Casciano: ο νέος εκδοτικός οίκος για τη σύγχρο...
      • 2025 Paris Opera Competition Finals
      • ΓΙΑΤΙ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚ...
      • ΟΟΣΑ: Ένας στους τρεις Έλληνες καταστρέφεται οικον...
      • «Η Ιθάκη του Αλέξη Τσίπρα (Κριτική 2): Γράφει ο συ...
      • «Η Ιθάκη του Αλέξη Τσίπρα (Κριτική 1): Γράφει ο ΑΓ...
      • Νέοι και νέες για την Ευρώπη και την Αριστερά: αντ...
      • «Η εικόνα είναι αμείλικτη: ο πρωθυπουργός της χώρα...
      • Οι «Φραπεδικοί» διάλογοι ως τεκμήρια ενός διεφθαρ...
      • Ταινίες στους Κινηματογράφους της Θεσσαλονίκης:12-...
      • Nέες ταινίες στην Αθήνα
      • Εισαγγελικός καταπέλτης κατά Χρυσής Αυγής: «Είναι ...
      • Με ποιον παίζει μπάλα η κοπελιά στο γήπεδο του Έρωτα;
      • Le bagnard / The Convict /Όταν τα πάθη κυριαρχούν ...
      • Γιώργου Τόσκα , «Όψιμες ματαιότητες » (Διήγημα): η...
      • THE SECRET OF CONVICT LAKE/Η ΛΙΜΝΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΔΙΚΩΝ (...
      • Homo sAIence - Σεβαστάκης | Η Τεχνητή Νοημοσύνη κα...
      • Το νέο στέλεχος H3N2 της γρίπης Α απειλεί τους ανε...
      • Σε αδιέξοδο το Κόμμα του Πολέμου για την Ουκρανία
      • Εσείς έχετε δει τον Παπποσιληνό με τις κόκκινες μ...
      • Αγαπάς τον τόπο σου ; Απόδειξέ το σαν τον Ξενοκλή
      • ΤΖΟΚΕΡ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ...ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ
      • ΜΑΡΩ ΔΟΥΚΑ: «Ζήτω η Άγκαθα Κρίστι»
      • Ten of Claude Monet’s best winter landscapes!
      • Ο ΛΕΞ και η «Σπασμένη Φλέβα»
      • Οφείλει και η Ελλάδα να αποχωρήσει από τη Eurovisi...
      • ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Το παράνομο εμπόριο άγριας ζ...
      • Η Αριστερά της ευκολίας .Κρίνοντας το βιβλίο "Ιθάκ...
      • ΕΚΣΤΑΣΗ :''The spirit of the viol''/Το πνεύμα της ...
      • Ρεπουμπλικανή βουλεύτρια της Φλόριντα Μαρία Σαλαζά...
      • The Barretts of Wimpole Street (1934): όταν ο έρωτ...
      • Ανακάλυψαν «πλοίο των ηδονών» των πρώιμων Ρωμαϊκών...
      • Στέργιος Μικρούτσικος : «Κατά μήκος» (Νέος Δίσκος)
      • Cold Sweat / "Ένα Ήσυχο Κάθαρμα"(1970 film)
      • Από το βόδι που καταβρόχθισε ο αθλητής Θεαγένης ο...
      • Οι μπολιαραίοι (απατεώνες ζητιάνοι ) από τα Κράβαρ...
      • Μιλάνο: ένα πρώτο βήμα για τον περιορισμό της ασυδ...
      • Οι δούλοι στην Πομπηία: σιτίζονταν καλύτερα , για ...
      • «Καταργητές» :το ένοπλο κίνημα των Αμερικανών που ...
      • «Όταν θέλεις να μάθεις ποιος είσαι, κοίτα τους τά...
      • La Femme - Où va le monde/Πού πάει ο κόσμος;
      • Το πολιτικό σύστημα της Δύσης δεν ανταποκρίνεται σ...
      • Έλον Μασκ : έξαλλος για το πρόστιμο των 120 εκατ. ...
      • Ηφαιστειακή έκρηξη μπορεί να προκάλεσε την θανατηφ...
      • MAX BRUCH: Violin Concerto No. 2 in D minor, Op. 44.
      • Jacqueline de Romilly «Γιατί η Ελλάδα;» : το "θαύμ...
      • Πρόσω ολοταχώς προς την πολιτική «Ιθάκη» του Τσίπρ...
      • Μάκης Αϊβάζογλου -Λαμπυρίδα ΜΙΧ
      • Ένας αδιανόητος πόλεμος προ των ευρωπαϊκών πυλών μας
      • ΗΠΑ : ένα αυταρχικό κράτος μέσα και έξω από τα σύν...
      •  Κράτος Δικαίου-το έλλειμμα της Ελληνικής Δημοκρατ...
      • Φοίβος Δεληβοριάς - Ο Λωτοφάγος (Official Audio)
      • Στάθης: «Πολιτισμός ή Βαρβαρότητα »
      • Ρούντι Ρινάλντι: οΙ ΗΠΑ βλέπουν την Ελλάδα σαν «Π...
      • La Femme - Vagues/KYMATA
      • ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ -Road to Life / Ο δρόμος για τη ζωή/ ...
      • Ουρουγουάη: η πιο Φιλελεύθερη χώρα της Νότιας Αμερ...
      • Μεγάλο αφιέρωμα στον Μανόλη Αναγνωστάκη από το dia...
      • Λευτεριά στον πολιτικό κρατούμενο Μαρουάν Μπαργούτ...
      • Δημήτρης Κανελλόπουλος: «10 πράγματα που κατάλαβα ...
      • Έρευνα: Ο «καθρέφτης» της Ακροδεξιάς στην Ελλάδα τ...
      • ΕΤΣΙ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΟ ΘΕΣΣΑΛΙΚΟ ΚΑΜΠΟ ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΑΧΡΟΝ...
      • Συντάξεις-ψίχουλα. Άλλος ένας εμπαιγμός δήθεν κυβε...
      • ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
      • ΤΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΙ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΠΟ ...
      • Σωτάδης ο Μαρωνείτης ή Κρης: δύο επιγράμματα
      • Et in Arcadia Ego (2)
      • Et in Arcadia ego(1): Ένα οδοιπορικό στο “Άγιο Όρο...
      • “H Συμμαχία της Φροντίδας: Στηρίζοντας τον Φροντισ...
      • The Upturned Glass" (1947)
      • Νέο ξεκίνημα Αλέξη Τσίπρα: ελπιδοφόρο ή φενάκη ;
      • "Προπαγάνδα και παραπληροφόρηση στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ" : Πα...
      • Film Noir Soundtrack Suites: 1/26. L.A. Confidenti...
      • «Δεν υπάρχουν σωτήρες και ο δικός μας ο Θεός εγγυά...
      • Μια μοναδική τριπλέτα στο Τελλόγλειο: Έκθεση του ...
      • Τον Πολύανθο θρηνώ, διαβάτη, τον νιόπαντρο...
      • Le Corbeau /Το Κοράκι (1943)
      • Ακρωτηριασμός χεριών: συνήθης πρακτική των αρχαίων...
      • Φροντίστε την «υγεία» της μπαταρίας του κινητού σας
      • H Μαύρη Θάλασσα μετατρέπεται σε παγίδα χωρίς έξοδ...
      • NΙΚΟΣ ΣΑΡΑΝΤΑΚΟΣ: Μηνολόγιον Δεκεμβρίου έτους 2025
      • Η ΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
      • Το IDFA — το μεγαλύτερο φεστιβάλ ντοκιμαντέρ στον ...
      • Οι τηλεοπτικές άδειες : μια κατά κράτος στρατηγική...
      • Franz Liszt - Biopic Film - "Dreams of Love" -1970...
      • «Περί Ωραίου» | Κωστής Καζαμιάκης & Σώτος Αλεξίου:...
      • Παραδοσιακή κρητική διατροφή : υγιεινή και με την ...
      • Η «γύμνια» των "υπερηρώων" ανώτατων στρατιωτικών ...
    • ►  Νοεμβρίου (246)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (206)
    • ►  Αυγούστου (217)
    • ►  Ιουλίου (249)
    • ►  Ιουνίου (224)
    • ►  Μαΐου (222)
    • ►  Απριλίου (227)
    • ►  Μαρτίου (240)
    • ►  Φεβρουαρίου (208)
    • ►  Ιανουαρίου (251)
  • ►  2024 (3033)
    • ►  Δεκεμβρίου (245)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (239)
    • ►  Σεπτεμβρίου (261)
    • ►  Αυγούστου (265)
    • ►  Ιουλίου (289)
    • ►  Ιουνίου (257)
    • ►  Μαΐου (242)
    • ►  Απριλίου (248)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (241)
  • ►  2023 (3045)
    • ►  Δεκεμβρίου (252)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (249)
    • ►  Σεπτεμβρίου (258)
    • ►  Αυγούστου (231)
    • ►  Ιουλίου (266)
    • ►  Ιουνίου (236)
    • ►  Μαΐου (252)
    • ►  Απριλίου (257)
    • ►  Μαρτίου (269)
    • ►  Φεβρουαρίου (260)
    • ►  Ιανουαρίου (280)
  • ►  2022 (3226)
    • ►  Δεκεμβρίου (284)
    • ►  Νοεμβρίου (257)
    • ►  Οκτωβρίου (268)
    • ►  Σεπτεμβρίου (257)
    • ►  Αυγούστου (194)
    • ►  Ιουλίου (271)
    • ►  Ιουνίου (207)
    • ►  Μαΐου (266)
    • ►  Απριλίου (288)
    • ►  Μαρτίου (293)
    • ►  Φεβρουαρίου (304)
    • ►  Ιανουαρίου (337)
  • ►  2021 (3488)
    • ►  Δεκεμβρίου (290)
    • ►  Νοεμβρίου (277)
    • ►  Οκτωβρίου (287)
    • ►  Σεπτεμβρίου (264)
    • ►  Αυγούστου (300)
    • ►  Ιουλίου (294)
    • ►  Ιουνίου (290)
    • ►  Μαΐου (291)
    • ►  Απριλίου (299)
    • ►  Μαρτίου (305)
    • ►  Φεβρουαρίου (288)
    • ►  Ιανουαρίου (303)
  • ►  2020 (3130)
    • ►  Δεκεμβρίου (271)
    • ►  Νοεμβρίου (285)
    • ►  Οκτωβρίου (295)
    • ►  Σεπτεμβρίου (285)
    • ►  Αυγούστου (267)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (250)
    • ►  Μαΐου (237)
    • ►  Απριλίου (256)
    • ►  Μαρτίου (255)
    • ►  Φεβρουαρίου (223)
    • ►  Ιανουαρίου (227)
  • ►  2019 (2999)
    • ►  Δεκεμβρίου (221)
    • ►  Νοεμβρίου (235)
    • ►  Οκτωβρίου (241)
    • ►  Σεπτεμβρίου (259)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (238)
    • ►  Ιουνίου (235)
    • ►  Μαΐου (249)
    • ►  Απριλίου (254)
    • ►  Μαρτίου (270)
    • ►  Φεβρουαρίου (248)
    • ►  Ιανουαρίου (287)
  • ►  2018 (3076)
    • ►  Δεκεμβρίου (286)
    • ►  Νοεμβρίου (272)
    • ►  Οκτωβρίου (253)
    • ►  Σεπτεμβρίου (260)
    • ►  Αυγούστου (250)
    • ►  Ιουλίου (279)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (258)
    • ►  Απριλίου (244)
    • ►  Μαρτίου (246)
    • ►  Φεβρουαρίου (234)
    • ►  Ιανουαρίου (247)
  • ►  2017 (3081)
    • ►  Δεκεμβρίου (236)
    • ►  Νοεμβρίου (234)
    • ►  Οκτωβρίου (248)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (282)
    • ►  Ιουλίου (95)
    • ►  Ιουνίου (263)
    • ►  Μαΐου (301)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (319)
    • ►  Φεβρουαρίου (272)
    • ►  Ιανουαρίου (278)
  • ►  2016 (3113)
    • ►  Δεκεμβρίου (285)
    • ►  Νοεμβρίου (267)
    • ►  Οκτωβρίου (275)
    • ►  Σεπτεμβρίου (274)
    • ►  Αυγούστου (262)
    • ►  Ιουλίου (145)
    • ►  Ιουνίου (188)
    • ►  Μαΐου (271)
    • ►  Απριλίου (305)
    • ►  Μαρτίου (295)
    • ►  Φεβρουαρίου (257)
    • ►  Ιανουαρίου (289)
  • ►  2015 (3238)
    • ►  Δεκεμβρίου (258)
    • ►  Νοεμβρίου (255)
    • ►  Οκτωβρίου (259)
    • ►  Σεπτεμβρίου (262)
    • ►  Αυγούστου (232)
    • ►  Ιουλίου (314)
    • ►  Ιουνίου (319)
    • ►  Μαΐου (292)
    • ►  Απριλίου (291)
    • ►  Μαρτίου (292)
    • ►  Φεβρουαρίου (232)
    • ►  Ιανουαρίου (232)
  • ►  2014 (2231)
    • ►  Δεκεμβρίου (227)
    • ►  Νοεμβρίου (199)
    • ►  Οκτωβρίου (187)
    • ►  Σεπτεμβρίου (179)
    • ►  Αυγούστου (162)
    • ►  Ιουλίου (160)
    • ►  Ιουνίου (199)
    • ►  Μαΐου (198)
    • ►  Απριλίου (183)
    • ►  Μαρτίου (204)
    • ►  Φεβρουαρίου (173)
    • ►  Ιανουαρίου (160)
  • ►  2013 (2041)
    • ►  Δεκεμβρίου (182)
    • ►  Νοεμβρίου (177)
    • ►  Οκτωβρίου (184)
    • ►  Σεπτεμβρίου (191)
    • ►  Αυγούστου (185)
    • ►  Ιουλίου (77)
    • ►  Ιουνίου (115)
    • ►  Μαΐου (201)
    • ►  Απριλίου (181)
    • ►  Μαρτίου (181)
    • ►  Φεβρουαρίου (180)
    • ►  Ιανουαρίου (187)
  • ►  2012 (2086)
    • ►  Δεκεμβρίου (173)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (191)
    • ►  Σεπτεμβρίου (132)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (159)
    • ►  Ιουνίου (121)
    • ►  Μαΐου (203)
    • ►  Απριλίου (162)
    • ►  Μαρτίου (208)
    • ►  Φεβρουαρίου (191)
    • ►  Ιανουαρίου (211)
  • ►  2011 (2059)
    • ►  Δεκεμβρίου (172)
    • ►  Νοεμβρίου (193)
    • ►  Οκτωβρίου (218)
    • ►  Σεπτεμβρίου (181)
    • ►  Αυγούστου (163)
    • ►  Ιουλίου (70)
    • ►  Ιουνίου (173)
    • ►  Μαΐου (184)
    • ►  Απριλίου (167)
    • ►  Μαρτίου (165)
    • ►  Φεβρουαρίου (170)
    • ►  Ιανουαρίου (203)
  • ►  2010 (1919)
    • ►  Δεκεμβρίου (154)
    • ►  Νοεμβρίου (172)
    • ►  Οκτωβρίου (219)
    • ►  Σεπτεμβρίου (112)
    • ►  Αυγούστου (104)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Ιουνίου (175)
    • ►  Μαΐου (192)
    • ►  Απριλίου (191)
    • ►  Μαρτίου (186)
    • ►  Φεβρουαρίου (209)
    • ►  Ιανουαρίου (204)
  • ►  2009 (2799)
    • ►  Δεκεμβρίου (210)
    • ►  Νοεμβρίου (230)
    • ►  Οκτωβρίου (246)
    • ►  Σεπτεμβρίου (240)
    • ►  Αυγούστου (222)
    • ►  Ιουλίου (194)
    • ►  Ιουνίου (247)
    • ►  Μαΐου (288)
    • ►  Απριλίου (204)
    • ►  Μαρτίου (227)
    • ►  Φεβρουαρίου (256)
    • ►  Ιανουαρίου (235)
  • ►  2008 (2210)
    • ►  Δεκεμβρίου (239)
    • ►  Νοεμβρίου (214)
    • ►  Οκτωβρίου (271)
    • ►  Σεπτεμβρίου (230)
    • ►  Αυγούστου (37)
    • ►  Ιουλίου (247)
    • ►  Ιουνίου (206)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (9)
    • ►  Μαρτίου (200)
    • ►  Φεβρουαρίου (249)
    • ►  Ιανουαρίου (291)
  • ►  2007 (2105)
    • ►  Δεκεμβρίου (194)
    • ►  Νοεμβρίου (239)
    • ►  Οκτωβρίου (323)
    • ►  Σεπτεμβρίου (231)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Ιουλίου (195)
    • ►  Ιουνίου (169)
    • ►  Μαΐου (157)
    • ►  Απριλίου (78)
    • ►  Μαρτίου (172)
    • ►  Φεβρουαρίου (144)
    • ►  Ιανουαρίου (134)
  • ►  2006 (476)
    • ►  Δεκεμβρίου (91)
    • ►  Νοεμβρίου (137)
    • ►  Οκτωβρίου (103)
    • ►  Σεπτεμβρίου (93)
    • ►  Αυγούστου (10)
    • ►  Ιουλίου (40)
    • ►  Ιουνίου (2)

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σελίδες

  • Αρχική σελίδα

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Sting
Thessaloniki, Greece
Προβολή πλήρους προφίλ

Συνολικές προβολές σελίδας

Θέμα Απλό. Από το Blogger.