Δευτέρα, Αυγούστου 29, 2016

Οι "ελληνοκεντρικές" μπούρδες για έναν επιβλητικό αρχαιοελληνικό ναό

Αποτέλεσμα εικόνας για Ναός Επικούριου ΑπόλλωναΝαός Επικούριου Απόλλωνα
1. http://odysseus.culture.gr/Υπουργείο Πολιτισμού

Περιγραφή
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ο ΧΩΡΟΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΦΩΤΟΘΗΚΗ

© Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α. - Γενική Γραμματεία Πολιτισμούύ

Στο γυμνό, βραχώδες τοπίο των Βασσών βρίσκεται ένας από τους σημαντικότερους και επιβλητικότερους ναούς της αρχαιότητας, αφιερωμένος στον Επικούριο Απόλλωνα. Χαρακτηρίζεται από πλήθος πρωτοτυπιών τόσο στην εξωτερική όσο και στην εσωτερική του διαρρύθμιση, που τον καθιστούν μοναδικό μνημείο στην ιστορία της αρχαίας ελληνικής αρχιτεκτονικής. Ο Παυσανίας, μάλιστα, τον θεωρεί το δεύτερο μετά της Τεγέας πελοποννησιακό ναό σε κάλλος και αρμονία (8.41.8). Η ανέγερσή του τοποθετείται στο 420-400 π.Χ. και αρχιτέκτονάς του θεωρείται ο Ικτίνος, που σε αυτό το δημιούργημά του κατόρθωσε να συνδυάσει πολλά αρχαϊκά χαρακτηριστικά, που επέβαλλε η συντηρητική θρησκευτική παράδοση των Αρκάδων, με τα νέα γνωρίσματα της κλασικής εποχής. Ο ναός που βλέπει σήμερα ο επισκέπτης δεν είναι ο αρχαιότερος που κτίσθηκε στο χώρο. Ο πρώτος ναός του Απόλλωνα οικοδομήθηκε γύρω στα τέλη του 7ου αι. π.Χ., πιθανότατα στην ίδια θέση. Ακολούθησαν μία ή δύο οικοδομικές φάσεις του, γύρω στο 600 και γύρω στο 500 π.Χ., αντίστοιχα, από τις οποίες σώζονται πολυάριθμα αρχιτεκτονικά μέλη, όπως το κεντρικό δισκοειδές πήλινο ακρωτήριο με την πλούσια πολύχρωμη γραπτή διακόσμηση, κεραμίδια και πήλινα ακροκέραμα.

Ο κλασικός ναός έχει θεμελιωθεί πάνω στο φυσικό βράχο, σε ειδικά διαμορφωμένο πλάτωμα. Δεν έχει το συνήθη προσανατολισμό Α-Δ, αλλά Β-Ν, ίσως για λατρευτικούς λόγους, που συνδέονται με την αρκαδική θρησκευτική παράδοση, δεδομένου ότι και άλλοι ναοί στην περιοχή παρουσιάζουν τον ίδιο προσανατολισμό. Για την κατασκευή του έχει χρησιμοποιηθεί ανοιχτόχρωμος τοπικός ασβεστόλιθος, ενώ ορισμένα μέρη της οροφής, τα κιονόκρανα του σηκού και ο γλυπτός διάκοσμος είναι από μάρμαρο. Ο ναός είναι ο μοναδικός που συνδυάζει στοιχεία των τριών αρχιτεκτονικών ρυθμών της αρχαιότητας. Είναι δωρικός, περίπτερος, δίστυλος εν παραστάσι, με πρόναο, σηκό, άδυτο και οπισθόδομο. Έχει 6 κίονες στις στενές και 15 στις μακρές πλευρές, αντί της καθιερωμένης για την εποχή αναλογίας 6 x 13. Έτσι, η μορφή του είναι περισσότερο επιμήκης, όπως στους αρχαϊκούς ναούς. Στο εσωτερικό του σηκού, κατά μήκος των μακρών πλευρών υπάρχουν από πέντε ιωνικοί ημικίονες, που αποτελούν απόληξη κάθετων στον τοίχο τοιχαρίων, τα οποία διαμορφώνουν κόγχες. Το τελευταίο ζεύγος των ημικιόνων τέμνουν διαγώνια τον τοίχο του σηκού και όχι κάθετα όπως οι υπόλοιποι. Ανάμεσα σε αυτούς υπήρχε ένας κίονας, που έφερε το αρχαιότερο γνωστό ως σήμερα στην αρχαία ελληνική αρχιτεκτονική κορινθιακό κιονόκρανο, το οποίο γνωρίζουμε από τα σχέδια των πρώτων περιηγητών (θραύσματά του φυλάσσονται στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο). Κατά μία άποψη ο κίονας αυτός αποτελούσε ανεικονική παράσταση θεότητας, ακολουθώντας τις βαθιές λατρευτικές παραδόσεις της Αρκαδίας, ενώ σύμφωνα με ορισμένους μελετητές, κορινθιακοί ήταν και οι δύο διαγώνιοι ημικίονες εκατέρωθεν του κεντρικού κορινθιακού. Στο άδυτο, που βρισκόταν πίσω από τον κίονα αυτό, πιθανότατα φυλασσόταν το λατρευτικό άγαλμα του θεού. Στον ανατολικό του τοίχο υπάρχει θύρα, που οδηγούσε στο εξωτερικό πτερό, για την ύπαρξη της οποίας έχουν διατυπωθεί διάφορες ερμηνείες. Η στέγη του ναού ήταν δίρριχτη και η κεράμωση μαρμάρινη, κορινθιακού τύπου.

Το ναό περιέτρεχε εξωτερικά δωρική ζωφόρος με ακόσμητες μετόπες και τρίγλυφα, ενώ ανάγλυφη διακόσμηση έφεραν μόνο οι εσωτερικές μετόπες των στενών πλευρών. Οι έξι μετόπες του πρόναου απεικόνιζαν την επιστροφή του Απόλλωνα στον Όλυμπο από τις Υπερβόρειες χώρες, και του οπισθόδομου την αρπαγή των θυγατέρων του Μεσσήνιου βασιλιά Λεύκιππου από τους Διόσκουρους. Τα αετώματα δεν είναι βέβαιο ότι έφεραν γλυπτό διάκοσμο. Το βασικότερο διακοσμητικό στοιχείο του ναού ήταν η μαρμάρινη ιωνική ζωφόρος, που υπήρχε πάνω από τους ιωνικούς ημικίονες μέσα στο σηκό. Είχε συνολικό μήκος 31 μ. και αποτελείτο από 23 μαρμάρινες πλάκες. Στις 12 απεικονίζεται η Αμαζονομαχία και στις υπόλοιπες 11 η Κενταυρομαχία. Κατά την ανασκαφή του 1812 οι πλάκες βρέθηκαν σκεπασμένες με αρχιτεκτονικά μέλη στο σηκό και το 1815 μεταφέρθηκαν στο Βρετανικό Μουσείο, όπου και εκτίθενται σήμερα. Γλύπτης της ζωφόρου ίσως ήταν ο Παιώνιος, που φιλοτέχνησε στην Ολυμπία το περίφημο άγαλμα της Νίκης.

Ο ναός εξακολούθησε να χρησιμοποιείται στα ελληνιστικά και ρωμαϊκά χρόνια, οπότε γίνονταν επιδιορθώσεις στην κεράμωσή του. Η πρώτη σημαντική καταστροφή του σημειώθηκε όταν έπεσε η στέγη του, λόγω της φυσικής φθοράς των ξύλινων δοκών που τη συγκρατούσαν, ενώ σοβαρές ζημιές υπέστη και από την ανθρώπινη επέμβαση, που έγινε για την απόσπαση του μετάλλου των συνδέσμων. Ο ναός ταυτίσθηκε επιτυχώς το 1765 από το Γάλλο αρχιτέκτονα J. Bocher και η πρώτη συστηματική ανασκαφή του έγινε το 1812 από ομάδα αρχαιόφιλων επιστημόνων. Ανασκαφές και αναστηλωτικές επεμβάσεις ξεκίνησαν το 1902 από την Αρχαιολογική Εταιρεία, ενώ το 1975 συστάθηκε η Επιτροπή Συντηρήσεως του Ναού του Επικουρίου Απόλλωνος, που ανέλαβε τον προγραμματισμό και τη σύνταξη των σχετικών μελετών για τα έργα συντήρησης και αναστήλωσης. Το 1982 έγινε ανασύσταση της επιτροπής και το Υπουργείο Πολιτισμού ανέλαβε συστηματικά το εξαιρετικά δύσκολο έργο αποκατάστασης του μνημείου. Από το 1987 ο ναός προστατεύεται από τις αντίξοες καιρικές συνθήκες με ειδικό στέγαστρο, που θα απομακρυνθεί μετά την ολοκλήρωση των απαραίτητων εργασιών.
Συντάκτης
Ολυμπία Βικάτου, αρχαιολόγος
____________________________________________
2.


Ναός Επικούριου Απόλλωνα - Βικιπαίδεια


_____________________________________

 Αποτέλεσμα εικόνας για pointer finger animated gifs

Ελληνοκεντρικές απάτες (στ) : Ο Ναός του Επικουρίου Απόλλωνα, ο ναός σβούρα!

Ο Ναός του Επικουρίου Απόλλωνα στις Βάσσες της Φιγαλίας, είχε θεμελιωθεί πάνω σε σαθρό έδαφος. Γι αυτό και οι πρόγονοι πήραν ειδικά μέτρα για να τον στηρίξουν, βάζοντας σίδερα στα θεμέλια, τοποθετώντας πλάκες, κλπ. Φυσικά, με το πλήρωμα του χρόνου ο ναός άρχισε να ολισθαίνει πάνω στη βάση του, και αυτήν την στιγμή θα είχε καταρρεύσει αν δεν γινόταν ειδικές εργασίες συντήρησης...

Το Υπουργείο Πολιτισμού ανέλαβε την αποκατάσταση του μνημείου. Το σαθρό έδαφος στο οποίο είναι χτισμένος, οι κλιματολογικές συνθήκες της περιοχής (είναι σε υψόμετρο 1,131 μ.) και το ασβεστολιθικό υλικό από το οποίο είναι φτιαγμένος, επέβαλαν τη μόνιμη κάλυψη του ναού με στέγαστρο από το 1987. Τοποθετήθηκε και αντισεισμικό ικρίωμα, καθώς και άλλες εγκαταστάσεις, μέχρι την ολοκλήρωση των απαραίτητων επεμβάσεων.

«Το 1968 ο Αμερικανός αρχαιολόγος Κοoper που τον επισκέφθηκε διαπίστωσε ότι ο ναός έχει φύγει από τη θέση του και κάθεται πάνω σε αναρρίμματα (μπάζα).Έχει δε υποστεί μεγάλη φθορά, καθιζήσεις στο δάπεδο και στα νότια σκαλοπάτια, οι κίονες έχουν φύγει από την κατακόρυφο και μάλιστα ένας στην νοτιοανατολική γωνία έχει σπάσει σαν να είχε πάθει μια στρέψη από μετατόπιση ή από μια ολίσθηση προς νότο ολόκληρου του ναού.»


Από αυτήν την φωτογραφία
γίνεται προφανής ο λόγος της διολίσθησης του ναού..
Το ότι ο ναός αυτός άντεξε δύο χιλιετίες αν και χτισμένος πάνω σε μπάζα, είναι ήδη ένα εκπληκτικό επίτευγμα των αρχαίων αρχιτεκτόνων. 
Είναι απόδειξη πως υπήρχε η τεχνογνωσία να θεμελιώνονται κτίρια σε σαθρό έδαφος με ικανοποιητική αντοχή και διάρκεια. Τυπικά, οι αρχαίοι θεμελίωναν πάνω στο μητρικό πέτρωμα. Ο ναός αυτός όμως αποδείχνει πως γνώριζαν και άλλους τρόπους θεμελίωσης.

Δεν είναι κανένα μυστήριο το γιατί αυτός ο ναός θεμελιώθηκε σε σαθρό έδαφος. Μπορούσαν να τον θεμελιώσουν εκεί, και το έκαναν. Πόσοι άλλοι ναοί –που φυσικά μετά δυο χιλιάδες χρόνια θα κατέρρεαν- είχαν χτιστεί έτσι; Άγνωστο.
Η κάλυψη του ναού για προστασία
Η ιδιομορφία του ναού είναι ότι στρέφεται στον βορρά, σε αντίθεση με τους άλλους αρχαίους ναούς. Δεν μας μαρτυρείται ο λόγος, αλλά είναι πιθανό πως σχετίζεται με την προέλευση του Απόλλωνα από τους Υπερβόρειους, ή με την ανταπόκριση αυτού του ναού με άλλα γειτονικά ιερά.

Αυτά όμως δεν φτάνουν στους Ελληνοκεντριστές. Ισχυρίζονται πως ο ναός χτίστηκε επίτηδες έτσι, για να ολισθαίνει λίγο-λίγο, ώστε να παρακολουθεί τις μεταπτώσεις του άξονα της γης και να είναι πάντα προσανατολισμένος προς τον Βορρά!!! Ο παραλογισμός αυτού του ισχυρισμού είναι αυταπόδεικτος για όποιον έχει στοιχειώδεις γνώσεις μηχανικής…

Άλλωστε αν συνέβαινε αυτό, οι αρχαίοι Έλληνες θα έπρεπε να γνωρίζουν τα πάντα για την περιστροφή της γης, αλλά και για την μετάπτωση του άξονά της, πράγμα που ακόμα και σήμερα δεν γνωρίζουμε με βεβαιότητα! Την εποχή που χτίστηκε ο ναός, οι Έλληνες πίστευαν πως η γη ήταν σταθερή και ο ήλιος γύριζε γύρω της. Αντίθετες θεωρίες –που ποτέ δεν έγιναν αποδεκτές ιδιαίτερα από το ιερατείο- διατυπώθηκαν στους Ελληνιστικούς χρόνους. 



Όλα διαλύονται λόγω της υποχώρησης των θεμελίων...
Αλλά αυτά ήταν στο... σχέδιο... έλεος...

«Οι κατασκευαστές λοιπόν του ναού είχαν υπολογίσει ακριβώς αυτή την μεταβολή [του άξονα της γης] και γι' αυτό τον λόγο είχαν διαμορφώσει τα θεμέλια, ώστε να μπορεί να περιστρέφεται και να παρακολουθεί στο πέρασμα των αιώνων την μετάπτωση των Ισημεριών και ο άξονας του να δείχνει πάντα τον εκάστοτε πολικό αστέρα. Σύμφωνα με τους μαθηματικούς και αστρονομικούς υπολογισμούς του μαθηματικού Πατεράκη, ολόκληρος ο ναός, ολίσθαινε πολύ αργά, συμπεριφερόμενος σαν μία συσκευή παρατήρησης του ουράνιου θόλου και συντονισμού της με τον Πολικό Αστέρα. Στα 2422 χρόνια που πέρασαν μέχρι σήμερα, ο ναός έπρεπε να είχε μετακινηθεί κατά 33,8 μοίρες.»
μας λένε..
Μόνο που οι μεταπτώσεις του άξονα της γης είναι κυκλικές, έτσι ο ναός, αν τις ακολουθούσε θα έπρεπε να πηγαίνει δεξιά - ζερβά, και όχι να ολισθαίνει πάνω στα θεμέλιά του, όπως συμβαίνει σε όλες τις κατασκευές που δεν είναι καλά θεμελιωμένες... Αλλά αυτό δεν είναι το θέμα μας!


Εναέρια λήψη
(google earth)
Το θέμα μας είναι πως αυτός ο ναός ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΣΤΟΝ ΒΟΡΡΑ…

Και οι ίδιοι που έγραψαν τα παραπάνω, παραδέχονται στην συνέχεια πως: «ο ναός κάποια στιγμή σταμάτησε να στρέφεται. Από πρόσφατη έρευνα που έκανα με φίλο μου, διαπιστώσαμε ότι η [σημερινη] απόκλιση του από τον βορρά είναι περίπου είκοσι μοίρες.» http://perseasorion.blogspot.gr/2012/07/blog-post.html

Είναι άλλωστε σίγουρο, πως η σημερινή του απόκλιση από τον Βορρά κατά 20 μοίρες, οφείλεται κατά το μεγαλύτερο ποσοστό στο ότι ακριβώς ο ναός ολίσθησε πάνω στα θεμέλιά του, και όχι στο αντίθετο!

Ποιος φταίει όμως που ο ναός σταμάτησε να περιστρέφεται; (δήθεν) Ποιος φταίει που ο ναός σβούρα έπαψε να ...σβουρίζει;
Μα... μεταξύ άλλων και οι Ιουδαιοχριστιανοί που τον λεηλάτησαν!!!
«Οι σύγχρονοι μελετητές και αρχαιολόγοι λένε ότι ο ναός έχει υποστεί αυτή την φθορά από τους σεισμούς και τις λεηλασίες από τους διάφορους αρχαιοκαπήλους.»
Αλλά: «ο ναός έπρεπε μέχρι σήμερα, αν δεν καταστρέφετο,να δείχνει στις 33,8 μοίρες.»

Και καταλήγουν στην κλασσική επωδό: Οι εχθροί του Ελληνισμού προσπαθούν να μας κρύψουν την αλήθεια!:

Άλλοι όμως επιμένουν πως ο ναός συνεχίζει να: «περιστρέφεται γύρω από τον άξονα του κατά 50,2 δευτερόλεπτα της μοίρας, όση είναι και η ετήσια μετάπτωση των ισημεριών με στόχο να βλέπει συνεχώς το ίδιο αστρικό σημείο.»
 http://alfeiospotamos.pblogs.gr/2013/07/epikoyrios-apollwn-o-naos-poy-peristrefetai.html

Αυτό θα ήταν εύκολο να αποδειχτεί με μερικές διαδοχικές φωτογραφίες που να δείχνουν την μετακίνηση του ναού σε σχέση με τα αντικείμενα γύρω του. Η ακόμα και με φωτογραφίες από δορυφόρο....
Τέτοιες φωτογραφίες δεν έχουν δημοσιευτεί, και πως άλλωστε...


Τα θεμέλια του ναού
Οι ανακρίβειες περί της θεμελίωσης του ναού συνεχίζονται: «Για να κατορθώσει ο ναός να ολισθαίνει πάνω στην βάση του τοποθετήθηκε πάνω σε αυτή ένα στρώμα άργιλου και ένα στρώμα από βότσαλα θαλάσσης. Πάνω σε αυτά τα στρώματα τοποθετήθηκαν οι πλάκες των θεμελίων του ναού. Κάτω από την βάση έχουν βρεθεί τούνελ που κρατούσαν τον άξονα του ναού. Πάνω λοιπόν στην βάση του ναού τοποθετήθηκαν πολλές στρώσεις από πλάκες που ενώνοντας μεταξύ τους με ανοξείδωτους σιδερένιους συνδετήρες και στο άνοιγμα τους έχυσαν μόλυβδο για να κρατά τους κραδασμούς.»


Ο τρόπος θεμελίωσης του ναού πάνω στο σαθρό υπόβαθρο
και η χρήση των "ανοξείδωτων" συνδέσμων

Ανοξείδωτο σίδερο δεν υπήρχε στην αρχαιότητα. Για να μην σκουριάζουν τα σίδερα που ήταν μέσα στις οικοδομές, έχυναν μόλυβδο γύρω τους, που δεν σκουριάζει, για να τα απομονώσουν από το οξυγόνο της ατμόσφαιρας που δημιουργεί την σκουριά. Ο μόλυβδος δεν έμπαινε «για να κρατά τους κραδασμούς».
Η επόμενη κοτσάνα είναι τα περί τούνελ: Οι περισσότεροι αρχαίοι ναοί είχαν υπόγεια. Για το τι χρησίμευαν, δεν είναι η στιγμή να το πούμε… Μηχανοστάσια ήταν(«Από μηχανής θεός», που όπως φαίνεται από τους ναούς ξεκίνησε, αγάλματα που έτρεμαν όπως μας λέει ένας χρησμός της Πυθίας κλπ) 
Δείτε τι γράφει ο Δίων Κάσσιος για τα υπόγεια των ναών:
"Ο Απολλόδωρος απάντησε πως ο ναός έπρεπε να είναι υπερυψωμένος για να φαίνεται από την Ιερά οδό, αλλά και να έχει υπόγειο ώστε να είναι εκεί τα μηχανήματα κρυμμένα και να χρησιμοποιούνται χωρίς να φαίνονται στο θέατρο." (Πηγή, εδώ)  (πως γίνονταν τα.. θαύματα, ε;)


Πάντως δεν σχετιζόταν με την στήριξη του ναού. Έτσι κι αλλιώς, από πότε ένα τούνελ χρησίμευσε για να στηρίξει κάτι; Ένα τούνελ μετά βίας στηρίζει τον… εαυτό του…


Η κάτοψη του ναού.
Αν ψάχνουν για μυστήρια, οι αρχαιόπληκτοι
καλά θα έκαναν να προσέξουν την κολόνα που στέκει μόνη της
στο κέντρο σχεδόν του ναού του Επικούριου Απόλλωνα.
Βάση για άγαλμα δεν έχει βρεθεί πουθενά,
και το πιθανότερο είναι πως αυτή η ανεικονική κολόνα
παρίστανε τον Απόλλωνα,
κατά τον "Πάτριο" Ιουδαιοφοινικικό τρόπο...
(Βαιτύλιον)
Συνεχίζουν λοιπόν οι οπαδοί του «κάποτε περιστρεφόταν αλλά όχι τώρα»:

«Σήμερα η μαγνητική απόκλιση των 2422 ετών για τον ναό ,κατά προσέγγιση, βάση μαθηματικών τύπων, είναι 31 μοίρες. Άρα 33,8μ η περιστροφή ,συν 31μ η μαγνητική απόκλιση, μας κάνουν άθροισμα 64,8 μοίρες. Από τον χάρτη βλέπουμε ότι στις 65 μοίρες από τον ναό βρίσκονται οι αρχαιολογικοί χώροι των Μυκηνών και της Ελευσίνος !! Ελευσίνα στην δημοτική γλώσσα, Ελευσίς στην καθαρεύουσα και αρχαία Ελληνική !!!! Ελευσίς = Έλευσις !!!!
Ας χρησιμοποιήσουμε και λεξάριθμους:
ΕΛΕΥΣΙΣ = 850 => 8+5+0 = 13 => 1+3 = 4 .΄. !!!
ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΝΑΟΥ = 1373 + 521 = 1894.. => 1+8+9+4 = 22 => 2+2 = 4
(Οι πιό πάνω λεξάριθμοι εδόθησαν από τον μαθηματικό και ειδικό στους λεξάριθμους,Ελευθέριο Αργυρόπουλο ).
Η πιό πάνω ισοψηφία δείχνει ότι ο ναός έχει σχέση με την Ελευσίνα,δηλαδή Ελευσίς στην καθαρεύουσα,όπως προανέφερα. Αυτή είναι η εκτίμηση μου !!! Επίσης από τον χάρτη διαπιστώνουμε ότι ο ναός  απέχει 160 χλμ από την Ελευσίνα (Ελευσίς).Αλλά σε απόσταση όμως 160 χλμ από την Ελευσίνα είναι και η κορυφή του Ταυγέτου, προφήτης Ηλίας,η γνωστή πυραμίδα.Ετσι με κορυφή την Ελευσίνα,ναός Επικουρίου Απόλλωνα και κορυφή Ταυγέτου σχηματίζουν ισοσκελές τρίγωνο !!!!!!
Το περίεργο είναι  ότι στους τριγωνισμούς των αρχαίων ιερών,με τους οποίους έχουν ασχοληθεί πολλοί μέχρι σήμερα,κανείς δεν αναφέρει αυτόν τον τριγωνισμό !!!
Τυχαία όλα αυτά ? Δεν είναι δυνατόν !!! Κάτι προσπαθούν να μας κρύψουν, κάτι για το οποίο ήξεραν οι ιερείς του Απόλλωνα και κατασκεύασαν τον ναό πρίν 25 αιώνες.
Τι μπορεί να είναι αυτό ? Εκτιμώ ότι είναι ο χρόνος της επιστροφής,  δηλαδή της " Έλευσις " του θεού Απόλλωνα στην Γη!!
Τελευταίος χρησμός του μαντείου των Δελφών το 394μΧ :
"ΕΣΤ'ΗΜΑΡ ΟΤΕ ΦΟΙΒΟΣ ΠΑΛΙΝ ΕΛΕΥΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣ ΑΕΙ ΕΣΕΤΑΙ" !!!!  Δηλαδή "Θα έρθει ημέρα που ο Φοίβος(Απόλλων) θα επιστρέψει και θα μείνει για πάντα "!!!
Όλες οι ενδείξεις που έχουμε αυτό δείχνουν !!! Έφτασε η ώρα !!! ΗΜΑΡ ΕΣΤΙ !!!
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΔΑΜΙΤΣΗΣ ΥΠΟΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΣΞ εα»
Χορτάσατε; Μπράβο παιδιά!
____________________
Πηγή: http://skourtdim.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

The Analogues - The Beatles tribute - Salle Pleyel - ARTE Concert

Οι The Analogues είναι ένα ολλανδικό συγκρότημα αφιερωμένο στους Beatles. Οι Analogues, που ιδρύθηκαν το 2014, φιλοδοξούν να ερμηνεύσουν ζω...