Ψυχολογικό πείραμα σε 700.000 χρήστες του Facebook!
Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει η είδηση ότι ένα είδος
ψυχολογικού πειράματος πραγματοποιήθηκε στο Facebook, το οποίο
χειραγώγησε το newsfeed 689.000 χρηστών, ώστε να ερευνηθεί εάν τα
συναισθήματα που μεταφέρονται στο διαδίκτυο είναι μεταδοτικά.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας οι συναισθηματικές καταστάσεις
μπορούν να μεταφερθούν σε άλλους μέσω «συναισθηματικής μόλυνσης» και
χωρίς άμεση αλληλεπίδραση μεταξύ των ατόμων, καθώς αρκεί ή έκθεση σε
έναν φίλο στο Facebook ο οποίος εκφράζει ένα συναίσθημα.
Συγκεκριμένα, στο πείραμα ερευνήθηκε εάν η έκθεση σε δημοσιεύσεις
συναισθηματικού περιεχομένου επηρέαζε άλλους χρήστες στις δικές τους
κοινοποιήσεις και δημοσιεύσεις στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, αν δηλαδή
υπήρχε ένα είδος συναισθηματικής εξάπλωσης. Για τον σκοπό αυτό, όπως
αναφέρεται στο κείμενο της έρευνας, «χειραγωγήθηκε» ο τρόπος με τον
οποίο οι χρήστες του Facebook που συμμετείχαν στο πείραμα (χωρίς να το
γνωρίζουν) εκτίθονταν σε εκφράσεις συναισθημάτων στο newsfeed τους.
Έτσι, εκείνοι που είχαν «εκτεθεί» σε «θετικές» ενημερώσεις
κατάστασης, στις περισσότερες περιπτώσεις άρχισαν και αυτοί να
δημοσιεύουν πιο ευχάριστα μηνύματα τις επόμενες ημέρες, ενώ όσοι είχαν
διαβάσει «αρνητικές» αναρτήσε[...]
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ=>Ψυχολογικό πείραμα σε 700.000 χρήστες του Facebook | TVXS - TV Χωρίς Σύνορα
Στα κρυφά...
TV XS| 30 Ιουν. 2014
ψυχολογικού πειράματος πραγματοποιήθηκε στο Facebook, το οποίο
χειραγώγησε το newsfeed 689.000 χρηστών, ώστε να ερευνηθεί εάν τα
συναισθήματα που μεταφέρονται στο διαδίκτυο είναι μεταδοτικά.
Συντάκτες της επίμαχης έρευνας ήταν οι οι Άνταμ Κρέιμερ (
Core Data Science Team του Facebook),
Τζέιμι Γκιλορί (Center for Tobacco Control Research and Education,
University of California), Τζέφρι Χάνκοκ (Departments of Communication
and Information Science του Cornell University)-
Core Data Science Team του Facebook),
Τζέιμι Γκιλορί (Center for Tobacco Control Research and Education,
University of California), Τζέφρι Χάνκοκ (Departments of Communication
and Information Science του Cornell University)-
μπορούν να μεταφερθούν σε άλλους μέσω «συναισθηματικής μόλυνσης» και
χωρίς άμεση αλληλεπίδραση μεταξύ των ατόμων, καθώς αρκεί ή έκθεση σε
έναν φίλο στο Facebook ο οποίος εκφράζει ένα συναίσθημα.
Συγκεκριμένα, στο πείραμα ερευνήθηκε εάν η έκθεση σε δημοσιεύσεις
συναισθηματικού περιεχομένου επηρέαζε άλλους χρήστες στις δικές τους
κοινοποιήσεις και δημοσιεύσεις στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, αν δηλαδή
υπήρχε ένα είδος συναισθηματικής εξάπλωσης. Για τον σκοπό αυτό, όπως
αναφέρεται στο κείμενο της έρευνας, «χειραγωγήθηκε» ο τρόπος με τον
οποίο οι χρήστες του Facebook που συμμετείχαν στο πείραμα (χωρίς να το
γνωρίζουν) εκτίθονταν σε εκφράσεις συναισθημάτων στο newsfeed τους.
Έτσι, εκείνοι που είχαν «εκτεθεί» σε «θετικές» ενημερώσεις
κατάστασης, στις περισσότερες περιπτώσεις άρχισαν και αυτοί να
δημοσιεύουν πιο ευχάριστα μηνύματα τις επόμενες ημέρες, ενώ όσοι είχαν
διαβάσει «αρνητικές» αναρτήσε[...]
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ=>Ψυχολογικό πείραμα σε 700.000 χρήστες του Facebook | TVXS - TV Χωρίς Σύνορα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου