Τρίτη, Απριλίου 28, 2009

ΣΤΟ ΝΤΙΒΑΝΙ


-Γιατρέ, υποφέρω από χαμηλό δείκτη αυτοεκτίμησης!
-Γιατί το λέτε αυτό;
- Στην εποχή της αυτόματης θεριζοαλωνιστικής
εγώ ακόμα δουλεύω με το δρεπάνι!
*************************************************

- Γιατί δεν ξαπλώνετε στο ντιβάνι να μου πείτε
τι σας συμβαίνει;
- Δεν μπορώ , γιατρέ! Όταν ξαπλώνω,σκέφτομαι
ότι μέσα σε μία βδομάδα αγοράστηκαν είκοσι χιλιάδες
μουράτα αυτοκίνητα και ότι εγώ είμαι ακόμα με το
Φίατ Μπράβα. Τότε νιώθω εντελώς ασήμαντος, σχεδόν
εξαφανισμένος!
- Αφού είναι έτσι, μπορείτε να παραμείνετε καθιστός.
Λοιπόν πού είχαμε μείνει;
- Στο ότι μέσα σε μία βδομάδα αγοράστηκαν είκοσι χιλιάδες
μουράτα αυτοκίνητα και ότι εγώ είμαι ακόμα με το
Φίατ Μπράβα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...