Δευτέρα, Δεκεμβρίου 04, 2006

Το Μανολιό τον πήρανε σ' ένα καράβι...

Μανόλης Κεφαλογιάννης
(Υπουργός εφοπλιστών και πολυεθνικών των λιμανιών)

Την ώρα που ποφάνηκε τούτος ο αντρειωμένος,
επρόβαλεν από μακρά γεις άγγουρος (=νιος) καμαρωμένος,
ζγουρός, μούρτζινος (μαυροκόκκινος) , πολλά όμορφος, που ίσα ντου δεν εγίνη
άλλος κιανείς, και να βαστά την ομορφιάν εκείνη.
Τούτο 'ναι τ' αφεντόπουλο που τα λιμάνια ορίζει,
μέρα και νύχτα ναυμαχεί, ποτέ δεν κουκουβίζει (=κουρνιάζει),
μα πάντα ντου ως και τη μαλιά(=πόλεμο) με γέλιο τήνε κάνει
μπατσελάδος (έξαλλος) σαν αυτό στον κόσμο δεν εφάνη.
Μανόλαρος εκράζετο, τση θάλασσας αφέντης,
στο πείσμα είναι άρχοντας , στην αζουδιά (=γρουσουζιά) είναι ξόπλι (=παράδειγμα) .
-Ίντα κλιτός (κατηφής) 'σαι άρχοντα , ίντα κατσουφιασμένος;
- Μου κλείσαν τα λιμάνια μου , είμαι συφοριασμένος!

Ερωτόκριτος (απόσπασμα εκσυγχρονισθέν διά τας περιστάσεις)


Ερώτηση προς Μανολιό: Μανολιό μου αυτό το Καλοσωρίσατε στην ιστοσελίδα σου βγάζει διπλό μάτι. Δε μου λες , παλικάρι μου, ποιες είναι οι γραμματικές σου γνώσεις;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τις τελευταίες 14 υποψηφιότητες για τις Ευρωεκλογές ανακοίνωσε η Νέα Αριστερά.

  Ευρωεκλογές 2024: Μάρω Δούκα και Κωστής Καρπόζηλος στο ευρωψηφοδέλτιο της Νέας Αριστεράς! ...