Κυριακή, Δεκεμβρίου 03, 2006

Ο ΑΡΓΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ιδού πώς τα βαθυγάλαζα τζιμάνια Αθηνών τε και περιχώρων «μεταρρυθμίζουν», δηλαδή στραγγαλίζουν αργά και ηδονικά, τη δόλια Ελληνική Εκπαίδευση:

1. Μειώνουν τα κονδύλια για την εκπαίδευση. Ήδη όλες σχεδόν οι Σχολικές Επιτροπές αντιμετωπίζουν προβλήματα κάλυψης των λειτουργικών εξόδων των σχολείων ή απευθύνονται στους Συλλόγους Γονέων για προμήθεια αγαθών που η πολιτεία προ πολλού έχει κόψει, όπως είναι, για παράδειγμα,το φωτοτυπικό χαρτί , τα αναλώσιμα γραφείου , οι ηλεκτρονικές συσκευές, τα εποπτικά μέσα διδασκαλίας, τα βιβλία.
2. Υποχρηματοδοτούν τα έργα για τη σχολική στέγη, αδιαφορώντας για τα ετοιμόρροπα κλουβιά που εξακολουθούν να το παίζουν «σχολεία».
3. Ανακατεύουν την τράπουλα του Αναλυτικού Προγράμματος, με την τεχνητή πάχυνση των Αρχαίων Ελληνικών , τον ακρωτηριασμό των Ξένων Γλωσσών, την ανάθεση της διδασκαλίας μαθημάτων σε εκπαιδευτικούς άσχετων ειδικοτήτων.
4. Αντικαθιστούν τα παλαιά «κακά» βιβλία με βιβλία (επί ΠΑΣΟΚ μεν συγγραφέντα αλλά που είναι) κάκιστα.
5. Διατηρούν και επαυξάνουν τον κατάπτυστο θεσμό των ωρομισθίων εκπαιδευτικών και καλύπτουν σκανδαλωδώς βραδυποριακά τις κενές θέσεις των σχολείων. Ζωντανό παράδειγμα η περίπτωση του Μουσικού Γυμνασίου της Πυλαίας, όπου άρχισαν να στέλνουν ωρομισθίους... τρεις μήνες μετά την έναρξη του σχολικού έτους!

6. Εξουθενώνουν με διάφορα κόλπα το θεσμό της Ενισχυτικής Διδασκαλίας , κάνοντας έτσι πράξη τις μυστικές ντιρεκτίβες του Υπουργείου Οικονομικών για «οικονομίες παντού».

7. Προωθούν και εδραιώνουν σε όλες τις θέσεις-κλειδιά βαθυγάλαζους ημετέρους, η πλειονότης των οποίων είναι απελπιστικά ανεπαρκής, ως προς τα ουσιαστικά και τυπικά προσόντα, και επιπλέον λειτουργεί αυταρχικά, μεροληπτικά, ρεβανσιστικά και με γνώμονα την εξυπηρέτηση των συμφερόντων του κόμματος. Κανόνας απαράβατος: «Όποιος δεν είναι κομματικά μεθ’ ημών, θα αγνοείται, θα υποβαθμίζεται, θα παραμερίζεται , θα περιφρονείται, θα ελέγχεται επιτιμητικά! Ακόμα κι αν το έργο του είναι υποδειγματικό ή είναι φωτισμένος και χαρισματικός εκπαιδευτικός λειτουργός, για μας δε θα υπάρχει
8. Παίζουν θέατρο σχετικά με την πραγματική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Τη θέση της έχουν καταλάβει αρπακολατζίδικα (ενδοϋπηρεσιακά ή με τη σύμπραξη διαφόρων ιδιωτικών επιχειρήσεων) σεμινάρια, που στήνουν, τις περισσότερες φορές, «ειδικοί της συμφοράς» και που υποχρεώνουν χιλιάδες ταλαίπωρους δασκάλους και καθηγητές να παρατάνε τα μαθήματά τους και να τρέχουν από αίθουσα σε αίθουσα, τα δε σχολεία να υπολειτουργούν, λόγω....
έλλειψης προσωπικού.
9. Προσθέτουν τρομακτικό φόρτο εργασίας στις Διευθύνσεις των σχολείων και σε χιλιάδες φιλότιμα στελέχη της, που δουλεύουν αμισθί «εκ του περισσεύματος της καρδίας τους». Όλοι αυτοί (Διευθυντές, Υποδιευθυντές, φιλότιμοι εκπαιδευτικοί) , εκτός από το κύριο έργο τους, επιφορτίζονται επιπλέον με ταμειακά και λογιστικά καθήκοντα (!), με τη συνεχή συμπλήρωση πολύπλοκων και οδυνηρών στατιστικών από απειράριθμους φορείς , με τη διεκπεραίωση μιας εξοντωτικής και ηλίθιας κατά βάση αλληλογραφίας, με τη γραμματειακή στήριξη (!), λόγω ανυπαρξίας γραμματέων, με την κατάρτιση των συνεχώς μεταβαλλόμενων Ωρολογίων Προγραμμάτων, με τη διάθεση πολλών ωρών από τον ελεύθερο χρόνο τους για συνεδριάσεις, συσκέψεις, συναντήσεις με εκπροσώπους των διαφόρων φορέων.
10. Στραγγαλίζουν οικονομικά τους εκπαιδευτικούς και οδηγούν στην ένδεια τις οικογένειές τους, αφού δεν μπορούν να καλύψουν με το μισθό τους τις στοιχειώδεις ανάγκες τους.

11. Εδραιώνουν ένα πνεύμα τυπολατρίας και αποξένωσης καισαροπαπικού τύπου (λόγω ενοχών ίσως για την αναξιοκρατική επιλογή τους;) από τους μάχιμους εκπαιδευτικούς, που φτάνει στα όρια του παραλόγου και διαχέει το αίσθημα της ανασφάλειας για τη θέση όλων των εργαζομένων.

12.
Σπρώχνουν στον γκρεμό την Τεχνική Εκπαίδευση, με το πρόσχημα της ποιοτικότερης αναβάθμισής της.
13.
Σπρώχνουν στην απόγνωση όλο και περισσότερους γονείς παιδιών με ειδικές ανάγκες, αφού κάνουν τους κουφούς στις αγωνιώδεις εκκλήσεις τους για την υλοποίηση των ειδικών σχολείων που οι γαλάζιες κεφαλές είχαν υποσχεθεί προεκλογικά.
14. Παραβιάζουν θρασύδειλα το νόμο επιτρέποντας σε μια δράκα "οργισμένων" εφήβων να καταλαμβάνουν και να ρημάζουν τα Σχολεία του Ελληνικού Λαού Ποιοι; Αυτοί που έχουν σημαία και κορώνα τους την έννομη τάξη!
15. Διατηρούν και επαυξάνουν το σφιχτό εναγκαλισμό της Εκπαίδευσης με το σκοταδιστικό κομμάτι της Εκκλησίας, ευνοώντας δηλαδή όλο και περισσότερο τη διάχυση ενός πνεύματος μεσαιωνισμού στις αίθουσες διδασκαλίας και αδιαφορώντας για τις πραγματικές ανάγκες και τις αγωνίες των νέων ανθρώπων του εικοστού πρώτου αιώνα.

Για όλα αυτά και για χίλια ακόμα δεκαεφτά
ανακράζω στεντορεία τη φωνή
ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ, ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ
ΚΑΙ ΦΩΤΟΣΒΕΣΤΕΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΑΙ!

ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ "ΟΥΑΙ"!

Πασκίτης εργοδηγός: Είχαμε χαράξει μια ορθή γραμμή για το τρένο της Παιδείας
και ήρθατε εσείς να τα κάνατε μαντάρα!
Δακίτης εργοδηγός: Εμείς ακολουθούμε τη σωστή γραμμή,
αλλά εσείς σαμποτάρετε το έργο μας. Θα ζητήσουμε να αρθεί η μονιμότητά σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πώς η Ρωσία με τους «Βορειοκορεάτες» αποκτά μια νέα δύναμη

  Πώς η Ρωσία με τους «Βορειοκορεάτες» αποκτά μια νέα δύναμη pelop.gr  Πελοπόννησος Newsroom ...