«Η κλεπτοκρατία εξηγεί τη δημοσκοπική αντοχή της κυβέρνησης»/ Στέλιος Κούλογλου στο ΟΡΕΝ ....
Διατηρείς ένα εξαιρετικό blog, αλλά νομίζω στο έχω ξαναπεί. keep up the good work και καλές γιορτές.
Ευχαριστώ για τα παινέματά σου.Να 'σαι πάντα καλά...Καλές γιορτές και ευτυχισμένο 2010!
Δημοσίευση σχολίου
2 σχόλια:
Διατηρείς ένα εξαιρετικό blog, αλλά νομίζω στο έχω ξαναπεί. keep up the good work
και
καλές γιορτές.
Ευχαριστώ για τα παινέματά σου.
Να 'σαι πάντα καλά...
Καλές γιορτές και ευτυχισμένο 2010!
Δημοσίευση σχολίου