Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 30, 2009

ΕΝΑ "ΓΕΙΑ ΧΑΡΑΝΤΑΝ" ΣΤΗ ΜΑΓΚΙΣΣΑ ΠΟΥ "ΕΦΥΓΕ"

ΣΠΕΡΑΝΤΖΑ ΒΡΑΝΑ

ΕΝΑ "ΓΕΙΑ ΧΑΡΑΝΤΑΝ"

ΣΤΗ ΜΑΓΚΙΣΣΑ ΠΟΥ "ΕΦΥΓΕ"
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΤΡΕΝΟ

*«Ημουν ατίθασο πλάσμα, γι’ αυτό και έφαγα πάρα πολύ ξύλο από τη μαμά μου. Κανένας δεν μπόρεσε να με τιθασεύσει έως σήμερα».
* «Εγώ, αγάπη μου, ό,τι κατάφερα το κατάφερα μόνη μου. Δεν ξάπλωσα σε κανένα κρεβάτι, δεν άκουσα τη συμβουλή κανενός πούστη και κερατά.»
* «Ο Σκορπιός είναι το πιο σεξουαλικό ζώδιο του ζωδιακού. Είμαι σεξουαλική. Μια σπουδαία αστρολόγα μού είπε, “αν δεν είχες και τον Κρόνο στον Υδροχόο θα γινόσουν ή διάσημη πουτάνα ή νυμφομανής”. Δεν έγινα. Εκανε το παλαντζάρισμα ο Κρόνος και έγινα μόνο ένα σεξουαλικό πλάσμα».

«ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ»,29/9/2009.

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Καλησπερα,συνυπογραφω.
Καλώςτα δεχθηκατε!!

Τις τελευταίες 14 υποψηφιότητες για τις Ευρωεκλογές ανακοίνωσε η Νέα Αριστερά.

  Ευρωεκλογές 2024: Μάρω Δούκα και Κωστής Καρπόζηλος στο ευρωψηφοδέλτιο της Νέας Αριστεράς! ...