Κυριακή, Νοεμβρίου 12, 2006

Ο Μαυροντήζελος

Ικανοποιημένο είναι το Υπουργείο Οικονομικών
από την εικόνα που παρουσιάζουν τα δημόσια έσοδα.
Ο στόχος της αύξησης του 8% σε ετήσια βάση
έχει ήδη υπερκαλυφθεί για το 2006,
ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η προθυμία των φερομένων ως μεγαλοοφειλετών να ανταποκριθούν στο κάλεσμα του Υπουργού κ. Γατοσκούφη , για να κλείσουν οριστικά τις υποθέσεις τους με παραγραφή των χρεών τους προς το Δημόσιο σε ποσοστό έως και 100%.
Στην εικόνα μας ο γνωστός επιχειρηματίας Βαρδής Μαυροντήζελος σπεύδει από τους πρώτους να τακτοποιήσει
τις οφειλές του προς την Εφορία Καυσοκαλυβίων.

"Είμαι χαρούμενος, δήλωσε εξερχόμενος ο κ. Μαυροντήζελος, που αποκαταστάθηκε μια αδικία σε βάρος μου. Δεν μπορούσα να κοιμηθώ επί χρόνια από την κατηγορία που εκτόξευαν ο δημοσιογράφοι εναντίον μου, στηριζόμενοι σε πληροφορίες εγκαθέτων εφοριακών, ότι δηλαδή παρακρατώ συστηματικά τον ΦΠΑ και δεν τον αποδίδω στο κράτος, ενώ εγώ αντιθέτως τον επέστρεφα στη χώρα μου διά των συνεχών και πολλαπλών επενδύσεων που έκανα επί δεκαετίες. Καταλήξαμε να συμφωνήσουμε ότι το ζήτημα ήταν τεχνικό.Οι άνθρωποι είναι ξύπνιοι.Κατάλαβαν το λάθος τους και ζήτησαν συγγνώμη.
"Τι θέλετε, τους είπα , να σας δίνω λίγα εκατομμύρια, για να τα τρώνε σε δεξιώσεις και συνέδρια του γκώλου οι γραμματείς και οι φαρισαίοι των διαφόρων Υπουργείων ή να σας τα επενδύω;"
" Να μας τα επενδύεις, μου είπαν συγκινημένοι εκείνοι, για να τρώνε και κανά κομμάτι ψωμί οι απολυμένοι συμβασιούχοι των Δήμων και των Κοινοτήτων μας."
" Εντάξει, αυτό θα συνεχίσω να κάνω και σας συγχωρώ που με διασύρατε άδικα των αδίκων."
Δώσαμε λοιπόν τα χέρια σαν κύριοι και έφυγα με ψηλά το κεφάλι. Από σήμερα λοιπόν θα κοιτάζω στα ελληνόλευκα μάτια τους τα παιδιά μου και δε θα αντικρίζω την καχυποψία στο βλέμμα τους ότι ο πατέρας τους μπορεί να είναι ένας κοινός κλέφτης."

Δεν υπάρχουν σχόλια: