Σάββατο, Οκτωβρίου 21, 2006

Έκκληση μπάτλερ

Καλησπέρα σας! Η εντολή που έχω
απ' το αφεντικό μου τον Πανίκα είναι να σας τρομάξω
απλώς και μόνο με την παρουσία μου,
εγώ όμως παίρνω την πρωτοβουλία
και σας υπενθυμίζω ότι αύριο είναι
η Κυριακή
των επαναληπτικών εκλογών, άρα η μητέρα όλων των μαχών .
Συνεπώς, μετά την εκκλησία, μην τυχόν και μου τραβήξετε για κανά ουζάκι στην Περαία, γιατί θα σας πάρει ο διάολος!
Σύντροφοι και συντρόφισσες της ξεχωριστής μάσας και του ενωμένου αγώνα έχετε ένα χρέος αύριο:
Πρέπει να αποκαταστήσετε το κλονισμένο κύρος
του εκλεκτότερου τέκνου σας, του Πούλου του Παπαγιώργη,να του επουλώσετε τις πληγές του πρώτου γύρου και να στείλετε στην πυρά την Πουλάδα του Αράπη.
Αν δε λυπάστε να μείνει αφάγωτο για δεύτερη φορά το κέτερινγκ που ΄χει παραγγείλει ο άνθρωπος στο Πλαιζίρ της γυναίκας του αφεντικού μου, σκεφτείτε Μητροπολιτικά και ρίξτε τις ριμάδες τις ψήφους σας στη δεξιά μεριά της κάλπης , όπου θα τις περιμένουν για καφεδάκι οι πατριώτισσες του ομόσταυλου , αν και αποστάτη, Μαυροποταμάκη (Καρατζαφέρη).

Δεν υπάρχουν σχόλια: