Πέμπτη, Οκτωβρίου 12, 2006

Διευκρίνιση


Γατοσκούφης
Να με συμπαθάτε, αλλά σε λάθος άνθρωπο απευθύνεστε!
Δεν έχετε ακούσει για το "Κοντοπυράκειον θεώρημα";
Ιδού ο εμπνευστής του: Ο κύριος Κοντοπυράκης!
Ο μέγας και σοφός επιστήμων, ο καθ' ύλην αρμόδιος της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας.
Η διάγνωσή του σχετικά με τη συμβολή της παραοικονομίας

στην άνοδο του βιοτικού επιπέδου του λαού της Magna Lamogiana είναι φαβορί για το Βραβείο Νόμπελ.
Εγώ δεν ασχολούμαι με τις πουτάνες ούτε με τα ναρκωτικά ούτε με το λαθρεμπόριο όπλων και φυσικά ούτε με κλεψιές και απάτες . Απλώς προΐσταμαι ενός ταπεινού Υπουργείου , όπως ο Πιλάτος του Υπουργείου Ιουδαίας.
Όταν ο Κοντοπυράκης μου λέει ότι το ένα τέταρτο των καθημερινών συναλλαγών μας οφείλεται στους παραπάνω παράγοντες , οφείλω να τον πιστέψω. Ο άνθρωπος αυτός ψαύει καθημερινά τον τύπον των ήλων μας, ενώ εγώ νίπτω τας χείρας μου.
Γιατί όμως τον αμφισβητείτε ; Μήπως λέει ψέματα ; Με τι λεφτά αγοράζει ο ένας στους τέσσερις από μας
τις αμαξάρες του, τις βιλάρες του , τις κοτεράρες του;

Πρέπει να αφήσουμε κατά μέρος τις υποκρισίες! Να παραδεχτούμε ότι είμεθα μια πλούσια χώρα . Ας αποβάλουμε την ψευδοχριστιανική σεμνότητά μας τύπου Ποιος, Εγώ; και ας πούμε ευθαρσώς:
Ναι, ρε, δεν είμαστε Ζουλού ,
δεν είμαστε Παπούα ,

είμαστε η ορθόδοξος φυλή
των παραλήδων Λαμογιούα, ούα, ούα, ούα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

«Όλβιος όστις ιστορίας έσχε μάθησιν»(Ευριπίδης) : «Ο Χίτλερ και οι Απόστολοι του Κακού» /Ντοκιμαντέρ (2016)

Αντικειμενικό πορτρέτο, βασισμένο σε έγχρωμα αρχεία, του Αδόλφου Χίτλερ και των ανδρών γύρω του, που ήταν οι  υπεύθυνοι για την επιτυχία του...