Κυριακή, Οκτωβρίου 01, 2006

Φεστιβάλ τραγουδιού (1)


Συνθέτης- Στιχουργός: Άδης
Ερμηνεία: Περσεφόνη

Νταλγκάς

Τα κάστανα ωρίμασαν και ήρθε ο Οκτώβρης
Άσπλαχνε μ' εγκατέλειψες απ' το Θεό να το 'βρεις!
Το καλοκαίρι μου 'ταζες λαγούς με πετραχήλια
Και το Φθινόπωρο έφυγες μακριά μου χίλια μίλια.
ρεφραίν
Κλαίω και μοιρολογώ τον πόνο μου στη μούγκα
Ούγκα ούγκα ούγκα η αγάπη μου στη στρούγκα.

Αυτό που έπαθα εγώ να σου το κάνει άλλη
Στη σούβλα η καρδούλα σου που να σε πιάνει ζάλη.
Πέτα , Θεέ, τον κεραυνό στο μαύρο του κεφάλι
Να είναι πάντα φαλακρός και το κακό του χάλι!

ρεφραίν
Κλαίω και μοιρολογώ τον πόνο μου στη μούγκα
Ούγκα ούγκα ούγκα η αγάπη μου στη στρούγκα.

Σημείωση: Το τραγούδι θα πρωτοπαρουσιαστεί στις 12/10/2006 στα Ηλύσια Πεδία και θα αποσπάσει το Πρώτο Βραβείο Κριτικής Επιτροπής του Κάτω Κόσμου. Το βραβείο θα επιδώσει ιδιοχείρως ο Πρόεδρος της ΠΡΤ. ΑΕ. (Πλουτώνεια Ραδιο Τηλεόραση ) , κύριος Κέρβερος Χάρος.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Best of Russian Adagios

The apparently innate Russian genius for composing soulful melodies, combined with the influence of 200 years of Russian ballet, has resulte...