Κυριακή, Δεκεμβρίου 15, 2024

Ο "Κονδυλοφόρος" δεκτικός σε νέες συνεργασίες. Ανοιχτή πρόσκληση

Πρόσκληση συνεργασίας στο περιοδικό για τη νεοελληνική φιλολογία "Κονδυλοφόρος"

ΚΟΝΔΥΛΟΦΟΡΟΣ | τόμος 21 (2023)



Ο Κονδυλοφόρος, ετήσια έκδοση νεότερης ελληνικής φιλολογίας και διάδοχος του
Μολυβδοκονδυλοπελεκητή, που είχε ιδρύσει ο Γ. Π. Σαββίδης το 1989, συμπλήρωσε πάνω από μια εικοσαετία ευδόκιμης ζωής (τ. 1-21, 2002-2023) και τώρα ανανεώνεται. Θα εκδίδεται στο εξής σε έντυπη μορφή από τις Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης και σε ηλεκτρονική μορφή ανοιχτής πρόσβασης από την «Προθήκη» του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (https://ejournals.lib.auth.gr).

Στη νέα του περίοδο ο Κονδυλοφόρος διατηρεί τον χαρακτήρα που είχε από το πρώτο έτος της κυκλοφορίας του, το 2002, ενός περιοδικού αφιερωμένου στη νεοελληνική φιλολογία. Φιλοξενεί πρωτότυπα μελετήματα νέων και πρεσβύτερων επιστημόνων, το πολύ 12.000 λέξεων, με αντικείμενο θέματα νεοελληνικής φιλολογίας (από τον 16ο αιώνα ως σήμερα), συγκριτικής γραμματολογίας, θεωρίας της λογοτεχνίας και πολιτισμικών σπουδών. Στην ενότητα
«Μονοκοντυλιές» δέχεται ολιγοσέλιδα φιλολογικά σημειώματα και σχόλια, στην ενότητα
«Μελανοδοχείο» βιβλιοκρισίες για αξιόλογες μελέτες ή εκδόσεις και στις τελευταίες σελίδες του
βοηθητικά εργαλεία της νεοελληνικής φιλολογίας, όπως ειδικές βιβλιογραφίες ή ευρετήρια
περιοδικών. Πλην των ελληνικών, συνεργασίες γίνονται δεκτές στα αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά και ιταλικά.

Οι συνεργασίες, με ένα σύντομο βιογραφικό σημείωμα και περίληψη 10-15 αράδων στα αγγλικά, υποβάλλονται σε κρίση του περιοδικού, με τη διαδικασία του double blind peerreview, το αργότερο έως την 15η Μαΐου 2025 για τον τόμο 22, στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις: chlkar@lit.auth.gr και mitsou@lrz.uni-muenchen.de.

Δείτε την πρόσκληση (ελληνικά και αγγλικά) στο συνημμένο

Συνημμένα

Πρόσκληση (pdf, 102KB)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μετρό Θεσσαλονίκης: Ο Άρης Δημοκίδης παρουσιάζει (όχι με αμεροληψία) το χρονικό του πολύπαθου έργου

  Ο Άρης Δημοκίδης εκθέτει το χρονικό του πολύπαθου έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης, αλλά αποτυγχάνει να δώσει μια σφαιρική εικόνα των λόγων π...