Τρίτη, Μαρτίου 19, 2024

Yasmine Hamdan - Hal (official music video) #JimJarmusch EditQ « Ω εύθραυστη καρδιά μου/ Ο χωρισμός με σκοτώνει»...

I adore you
And if a day passes by without seeing you
I forget you
How come this time I drew you
The Longing moves the nostalgia in my heart
The night gets longer and the day passes backwards
Oh my fragile heart
The separation is killing me
I have no solution (hal)
I have no solution
My heart doesn't love once
My heart doesn't long for you once either

 Yasmine Hamdan – Movies, Bio and Lists on MUBI

Η Yasmine Hani Hamdan είναι Λιβανέζα τραγουδίστρια και τραγουδοποιός, που τώρα έχει ως έδρα της το Παρίσι. Wikipedia (Αγγλικά)

Γέννηση : 1976 (ηλικία 48 έτη), Βηρυτός, Λίβανος  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ουκρανία : ο Πόλεμος παίρνει ανεξέλεγκτες διαστάσεις

gr.euronews.com    Οι ΗΠΑ επιβεβαίωσαν ότι έστειλαν υπό άκρα μυστικότητα πυραύλους ATACMS στην Ουκρανία Σύμφωνα με τον Λευκό Οίκο, η Ουάσ...