Σάββατο, Απριλίου 09, 2011

Η (ΣΙΚΑΓΟ ΓΙΝΑΜΕ) ΑΤΑΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ


 ΣΙΚΑΓΟ ΓΙΝΑΜΕ

ΣΤΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ 
ΟΙ ΝΟΝΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ «ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ» ΤΟΥΣ


ΜΙΝΑ ΜΟΥΣΤΑΚΑ
Τα Νέα: Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Ξεκαθαρίσµατα ακόµα και µεταξύ µελών της ίδιας οµάδας προκύπτουν από τους διαλόγους που περιλαµβάνονται στη δικογραφία για τους εκβιασµούς εις βάρος ιδιοκτητών καταστηµάτων.

– Εχω άνθρωπο πάνω στην Πετρου... και του µίλησα στο τηλέφωνο και βριστήκαµε. 
– Πώς και κρύβεται ο άλλος;Είναι βλάκας και δεν πολυκαταλαβαίνει.
– Την έχει ακούσει µετά τις κλωτσιές που έφαγε, ρε φίλε, και βάζει τώρα άλλον µπροστά.
– Τι λες; Αφού έχει ανοίξει και καρτέλα.
– Ακου, έχει ανοίξει καρτέλα για αβγά. 
– ∆εν ξέρω αν σας το είπα,και µόνος του έχει πάει µάλλον αυτός.
– Σε µαγαζί που είχε ο συχωρεµένος, ο τελευταίος συχωρεµένος που έγινε το θέµα... 

Πολλές φορές στις «επιχειρήσεις» εκβίασης δεν έλειπαν και οι συµπλοκές.

– Καληµέρα, τι κάνεις αγόρι µου; 
– Πού είσαι ρε; 
– Φίλε στο νοσοκοµείο είµαι,γιατί έγινε µία συµπλοκή.
– Πότε, τώρα πάλι;
– Προχτές το βράδυ.
– Τι έγινε; 
– Πήγα εκεί τον πυροβόλησα στα πόδια, τον χτυπήσαµε στο κεφάλι και βγήκε ένας... και µου έριξε από πίσω στο πόδι.
– Πού την έφαγες; 
– Στο µηρό, στο πόδι, στο µπούτι.
Οταν πάλι βρίσκονταν µπλεγµένοι από τυχαία γεγονότα, έσπευδαν ο ένας να ζητήσει τη βοήθεια του άλλου.

– Εχουµε καµιά επαφή µε τον διοικητή της ∆ΙΑΣ;
– Σκοτωθήκαµε πριν απόµισή ώρα εδώ στην πλατεία.
– Τράκαρα, ρε παιδί µου. Μικρή ζηµιά. Και δίνουν σήµα και σε πέντε λεπτά ήρθε στην πλατεία. Ασχετο, δεν ξέρω γιατί τώρα. Μόνο στα χέρια δεν πιαστήκαµε.
– ∆εν του πήρες όνοµα, ρε παιδί µου, να µάθουµε το όνοµά του;
– Είναι αστυνόµος Β, µπορώ να µάθω το όνοµά του.
– Μήπως µάθουµε, ρε παιδί µου, και πας κάτω από το σπίτι του και του πεις "καληµέρα,τι κάνεις;". Και σε δει κάτω από το σπίτι. Μόλις σε δει δεν θα µπορεί να µιλήσει και πολύ.
– Ποιο σπίτι;
– Κατάλαβες τι λέω; Στο σπίτι το µεγάλο. 
– Ω τι έχω πάθει, ρε.Για µια ζηµιά εκατό ευρώ, δεν ξέρω έσκασε σε πέντε λεπτά στην πλατεία. Με τη µηχανή. Πενηντάρης, ασπροµάλλης και τρία ασηµένια. ∆ιοικητής του ∆ΙΑΣ.

– Πω πω, βοήθειά σου! Πήγαινε Τήνο. 
 
-Παναγιώτη, τι συμβαίνει;Γιατί
δεν ανοίγουν τα αλεξίπτωτα;
-Είμαστε σε ελεύθερη πτώση, αγάπη μου!
-Τι θα πάθουμε, Παναγιώτη μου;
-Ό,τι έπαθε η Ελλάδα,Κατερίνα μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ακόμα και καθηγητές πανεπιστημίων συλλαμβάνονται στις ΗΠΑ όταν καταγγέλλουν τη σφαγή των Παλαιστινίων στη Γάζα

  Η Μαργαρίτα Συγγενιώτη έγραψε στο προφίλ της στο Facebook το παρακάτω σχόλιο , το οποίο ευχαρίστως προσυπογράφουμε και αναρτούμε:   «Η Νόε...