Μαλλί μέσα-έξω
Α πα πάπα
παπά πα! Οι γηγενείς Ελληνες ουδέποτε υπήρξαν ρατσιστές. Πού ακούστηκε.
Πρόκειται για ανώτερο λαό. Καμιά σχέση με Αγγλους, Γάλλους, Πορτογάλους,
Βησιγότθους και Ούνους, οίτινες καταπίεζαν επί αιώνες Αφρικανούς,
Εβραίους και λοιπές μειονότητες. Παρ' ημίν βεβαίως δεν παρεπιδημούν
μαύροι, παρά τις τελευταίες μόλις δεκαετίες. Αν ζούσαν ανάμεσά μας παρά
ταύτα, θα τους φερόμαστε με το γάντι, καθώς απαιτεί η πατροπαράδοτη
ευγένεια της φυλής.
Βαρβαρότης επικρατεί αλλαχού. Οχι στα ιερά τούτα χώματα. Απόδειξη η άψογη συμπεριφορά μας απέναντι στους Τσιγγάνους. Χρόνια και ζαμάνια τούς παρακαλάμε σχεδόν γονυπετείς να 'ρθουν να μείνουν στις γειτονιές μας, στις πολυκατοικίες μας, τους εκλιπαρούμε να μορφώσουν τα παιδιά τους στα ίδια θρανία με τα δικά μας, τους προσφέρουμε ισότιμες δουλειές. Κάνουμε στο έπακρο το καθήκον μας, ασχέτως εάν εκείνοι δεν μας καταδέχονται εξαιτίας αρχέγονων προκαταλήψεων από τις οποίες κατατρύχονται.
Οταν, μετά την καταστροφή της Σμύρνης και τις ανταλλαγές πληθυσμών, πλημμύρισε η χώρα από καραβάνια προσφύγων, οι αυτόχθονες Ελλαδίτες τούς υποδέχτηκαν καλύτερα κι από αδελφούς. Τουρκόσπορους τους ανέβαζαν, μεμέτηδες τους κατέβαζαν και βάφτισαν «παστρικές» τις γυναίκες τους, επειδή χρησιμοποιούσαν για να καθαρίζουν το σώμα τους ένα πράσινο, παράξενο, σατανικό υλικό που έφερε το εξωτικό όνομα «σαπούνι».
Υποκριτές οι Νεοέλληνες; Προς Θεού! Συγχέουν απλώς τις έννοιες. Δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια αφότου νεαρή πλην δαιμόνια ρεπόρτερ τηλεοπτικού σταθμού επιδιδόταν σ' ένα από τα γνωστά γκάλοπ δρόμου. «Είστε ρατσιστής;» ρωτούσε έναν έναν τους περαστικούς. «Κατηγορηματικά όχι» αποκρίνονταν απαξάπαντες. «Θα παντρεύατε τη θυγατέρα σας με νέγρο;» συνέχιζε ακάθεκτη η δημοσιογράφος.
Λαχάνιαζαν οι συνεντευξιαζόμενοι, άλλαζαν όλες τις αποχρώσεις του γκρίζου, κατάπιναν τη γλώσσα τους και όταν κακήν κακώς συνέρχονταν επιτέλους, απαντούσαν απερίφραστα αρνητικά. «Την κόρη μου με μαύρο; Ο μη γένοιτο». Παρόμοια εικόνα έδινε το Κοινοβούλιο κατά τις ημέρες συζήτησης του συμφώνου συμβίωσης για τα ομόφυλα ζευγάρια. «Δεν είμαι ομοφοβικός, αλλά...» επαναλάμβαναν σαν σε κασέτα οι βουλευτές που το καταψήφισαν ή που την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια για να μην το επικυρώσουν.
Η δοκησίσοφος Σοφί όμως, ζητούσε και τα ρέστα από πάνω. Αφού διαβεβαίωσε το πανελλήνιο ότι δεν διαπνέεται από ομοφοβικά αισθήματα, δήλωσε σοκαρισμένη για τις εκδηλώσεις χαράς ορισμένων ΛΟΑΤ εντός της Βουλής. «Αν πάει στα θεωρεία ένα ζευγάρι άντρας και γυναίκα κι αρχίσει να φιλιέται ή να κρατιέται από το χεράκι και να χειροκροτεί, το συλλαμβάνει ο φρούραρχος. Εδώ υπάρχει δηλαδή διάκριση εις βάρος των υπολοίπων». Το τέμενος της Δημοκρατίας ουδέποτε διακρίθηκε για τον ερωτισμό του, αλλά το Σοφάκι το παρακάνει. Το μαλλί μπήκε στο εσωτερικό του κρανίου. Οσονούπω θα γυρνά με τους ευζώνους τα παγκάκια του Εθνικού Κήπου να συλλαμβάνει τα ζευγαράκια και να κόβει πρόστιμα για τις μακριές φούστες των κοριτσιών. Θου Πάγκαλε.
Βαρβαρότης επικρατεί αλλαχού. Οχι στα ιερά τούτα χώματα. Απόδειξη η άψογη συμπεριφορά μας απέναντι στους Τσιγγάνους. Χρόνια και ζαμάνια τούς παρακαλάμε σχεδόν γονυπετείς να 'ρθουν να μείνουν στις γειτονιές μας, στις πολυκατοικίες μας, τους εκλιπαρούμε να μορφώσουν τα παιδιά τους στα ίδια θρανία με τα δικά μας, τους προσφέρουμε ισότιμες δουλειές. Κάνουμε στο έπακρο το καθήκον μας, ασχέτως εάν εκείνοι δεν μας καταδέχονται εξαιτίας αρχέγονων προκαταλήψεων από τις οποίες κατατρύχονται.
Οταν, μετά την καταστροφή της Σμύρνης και τις ανταλλαγές πληθυσμών, πλημμύρισε η χώρα από καραβάνια προσφύγων, οι αυτόχθονες Ελλαδίτες τούς υποδέχτηκαν καλύτερα κι από αδελφούς. Τουρκόσπορους τους ανέβαζαν, μεμέτηδες τους κατέβαζαν και βάφτισαν «παστρικές» τις γυναίκες τους, επειδή χρησιμοποιούσαν για να καθαρίζουν το σώμα τους ένα πράσινο, παράξενο, σατανικό υλικό που έφερε το εξωτικό όνομα «σαπούνι».
Υποκριτές οι Νεοέλληνες; Προς Θεού! Συγχέουν απλώς τις έννοιες. Δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια αφότου νεαρή πλην δαιμόνια ρεπόρτερ τηλεοπτικού σταθμού επιδιδόταν σ' ένα από τα γνωστά γκάλοπ δρόμου. «Είστε ρατσιστής;» ρωτούσε έναν έναν τους περαστικούς. «Κατηγορηματικά όχι» αποκρίνονταν απαξάπαντες. «Θα παντρεύατε τη θυγατέρα σας με νέγρο;» συνέχιζε ακάθεκτη η δημοσιογράφος.
Λαχάνιαζαν οι συνεντευξιαζόμενοι, άλλαζαν όλες τις αποχρώσεις του γκρίζου, κατάπιναν τη γλώσσα τους και όταν κακήν κακώς συνέρχονταν επιτέλους, απαντούσαν απερίφραστα αρνητικά. «Την κόρη μου με μαύρο; Ο μη γένοιτο». Παρόμοια εικόνα έδινε το Κοινοβούλιο κατά τις ημέρες συζήτησης του συμφώνου συμβίωσης για τα ομόφυλα ζευγάρια. «Δεν είμαι ομοφοβικός, αλλά...» επαναλάμβαναν σαν σε κασέτα οι βουλευτές που το καταψήφισαν ή που την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια για να μην το επικυρώσουν.
Η δοκησίσοφος Σοφί όμως, ζητούσε και τα ρέστα από πάνω. Αφού διαβεβαίωσε το πανελλήνιο ότι δεν διαπνέεται από ομοφοβικά αισθήματα, δήλωσε σοκαρισμένη για τις εκδηλώσεις χαράς ορισμένων ΛΟΑΤ εντός της Βουλής. «Αν πάει στα θεωρεία ένα ζευγάρι άντρας και γυναίκα κι αρχίσει να φιλιέται ή να κρατιέται από το χεράκι και να χειροκροτεί, το συλλαμβάνει ο φρούραρχος. Εδώ υπάρχει δηλαδή διάκριση εις βάρος των υπολοίπων». Το τέμενος της Δημοκρατίας ουδέποτε διακρίθηκε για τον ερωτισμό του, αλλά το Σοφάκι το παρακάνει. Το μαλλί μπήκε στο εσωτερικό του κρανίου. Οσονούπω θα γυρνά με τους ευζώνους τα παγκάκια του Εθνικού Κήπου να συλλαμβάνει τα ζευγαράκια και να κόβει πρόστιμα για τις μακριές φούστες των κοριτσιών. Θου Πάγκαλε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου