Δεν έχουν τέλος τα ευτράπελα στο μετρό της Θεσσαλονίκης
Ακόμη ένα τραγελαφικό επεισόδιο προστίθεται στη μακρά λίστα της φαρσοκωμωδίας που σημειώνεται στο ολοκαίνουριο μετρό της Θεσσαλονίκης.
Όπως μεταδίδει το τοπικό μέσο the opinion, στις 11:45 ένας συρμός που κινούταν στην Τροχιά 2 με κατεύθυνση προς τον «Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό» σταμάτησε λόγω τεχνικής βλάβης μεταξύ της «Πλατείας Δημοκρατίας» και του τέρματος.
Το τρένο χειροκίνητα επέστρεψε στην «Πλατεία Δημοκρατίας» όπου και οι επιβάτες αποβιβάστηκαν, ενώ εντός 10 λεπτών άρχισαν τα εναλλακτικά δρομολόγια.
Επιβάτης που ήταν παρών στο νέο ευτράπελο του μετρό περιέγραψε στο μέσο: «Ήμουν στον σταθμό ”Φλέμινγκ” και περίμενα τον συρμό με κατεύθυνση τα δυτικά, αλλά δεν ερχόταν. Έγινε ανακοίνωση ότι θα υπάρξει καθυστέρηση στα δρομολόγια, λόγω ακινητοποιημένου συρμού. Πολλοί επιβάτες που βρισκόταν στην αποβάθρα μάλιστα προτίμησαν να φύγουν».
Όπως προσθέτει ο επιβάτης «στον πίνακα ανακοινώσεων των δρομολογίων, ανέγραφε αντί του ”Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός”, ”Σιντριβάνι”».
Υπενθυμίζεται πως από τα εγκαίνια του μετρό της συμπρωτεύουσας έχουν σημειωθεί μια σειρά περιστατικών στους συρμούς, που πέρα από θυμηδία προκαλούν ταλαιπωρία στο επιβατικό κοινό, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις τίθενται και σοβαρά ζητήματα ασφαλείας.
Συγκεκριμένα:
→ Στις 30/11/24, την ημέρα των εγκαινίων, εκτυλίχθηκαν σουρεάλ σκηνές καθώς σε τρεις διαφορετικούς σταθμούς του μετρό έμπαζαν νερά από τις οροφές και τοποθετήθηκαν κουβάδες.
→ Στις 4/12/24, η επιβίβαση των πολιτών στο Μετρό χρειαζόταν αναμονή σε ουρά για ατελείωτη ώρα, καθώς τα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων δεν λειτουργούσαν ή είχαν προβλήματα, όπως το να μη δίνουν ρέστα.
→ Στις 14/12/24, οι επιβάτες το πήραν... με τα πόδια μέσα στις σήραγγες του μετρό καθώς υπήρξε τεχνικό πρόβλημα που ακινητοποίησε συρμό, προκαλώντας εύλογα ερωτήματα για θέματα λειτουργίας και ασφάλειας στο ολοκαίνουργιο Μετρό.
→ Στις 7/1/2025, ρεπορτάζ της ΕΦ.ΣΥΝ. περιέγραφε τις ατελείωτες ουρές στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων καθώς ουδέποτε λειτουργούν όλα, καθώς και το γεγονός πως οι κυλιόμενες σκάλες είναι μονίμως χαλασμένες και τα ασανσέρ ακινητοποιημένα.
→ Στις 9/1/2025, δεν λειτουργούσαν τα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων σε τουλάχιστον 4 σταθμούς.
→ Στις 23/1/2025, έλαβε χώρα το τελευταίο μέχρι σήμερα επεισόδιο φαρσοκωμωδίας, καθώς συρμός «έμεινε» μεταξύ των σταθμών «Πανεπιστήμιο» και «Σιντριβάνι», με αποτέλεσμα να επιστρέψει χειροκίνητα σε σταθμό για να αποβιβαστούν οι επιβάτες.
→ Στις 10/1/2025, έκλεισε ολόκληρος σταθμός του μετρό λόγω βλάβης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου