Τρίτη, Αυγούστου 25, 2009

Η ΠΟΙΗΣΗ ΑΛΛΟΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ

Η ΠΟΙΗΣΗ ΑΛΛΟΤΕ...

Θέλω την φίλην φθισικήν, άσωμον , στάκτην, κόνιν,
άνεμον, επιθάνατον, φάσμα αθανασίαν,
αυτήν να έχω αδελφήν και αδελφήν μου μόνην,
αλλ' όχι και νυμφίαν μου, αλλ' όχι και νυμφίαν...

ΑΧΙΛΛΕΥΣ ΠΑΡΑΣΧΟΣ
(1838-1885)
Ποιητής εκ του προχείρου, ο μόνος
που πήρε ως δώρο μία βίλα από θαυμαστή του
για τους ανεκδιήγητους στίχους του.





ΚΑΙ Η ΠΟΙΗΣΗ ΤΩΡΑ!

Θέλω την φύσιν φθισικήν, άσωμον , στάκτην, κόνιν,
άνεμον, επιθάνατον, φάσμα αθανασίαν,
αυτήν να έχω αδελφήν και αδελφήν μου μόνην,
αλλ' όχι και νυμφίαν μου, αλλ' όχι και νυμφίαν.
Αν θέλω νυμφίαν διά να βρω, πηγαίνω Ελβετίαν.



ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΦΙΛΕΤΙΔΗΣ
(1951- )
Πολιτικός μηχανικός και Εργολάβος.
Εξαίρετος Ποιητής βιλών, μανούλα
σε διευθετήσεις
και ευπρεπισμούς χώρων
εντός καμμένων δασών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Γρηγόρης Γεροτζιάφας: «Ήρθε η ώρα η Αριστερά και η ευρύτερη προοδευτική παράταξη να κάνουν ένα βήμα μπροστά»

Γρηγόρης Γεροτζιάφας: Τι να κάνουμε anoixtoparathyro.gr 19 Απριλίου 2024 Ήρθε η ώρα η Αριστερά και η ευρύτερη προοδευτική παράταξη ...