Τρίτη, Απριλίου 10, 2007

ΕΠΙΤΟΙΧΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

Μυστήριο περιβάλλει το νόημα της επιτοίχιας τούτης επιγραφής.
Ποία ήτο η πρόθεσις του ψεκαστοεπιγραφέα;
Μήπως θέλησε να δηλώσει δημοσίως
και προς άρσιν πάσης παρεξηγήσεως ότι η Ζωή Φουφουτοπούλου
δεν έχει ουδεμία σχέση με τη γνωστή ηρωίδα Αμελί από την ταινία του
Ζαν Πιερ Ζενέ με τη γλυκύτατη Οντρέ Τοτού στον πρωταγωνιστικό ρόλο;
Ότι δηλαδή η Φουφουτοπούλου, μπορεί να είναι γλυκιά ως η Αμελί,

αλλά Αμελί δεν είναι, διότι αν ήταν η Αμελί, πώς γίνεται να πηδάει από την ταινία,
τσουπ ανάμεσά μας, και να κυκλοφορεί υποδυόμενη τη Ζωή Φουφουτοπούλου;
Επομένως, παστρικά πράματα:
Άλλο η Αμελί Πουλέν και άλλο η Ζωή Φουφουτοπούλου.
Μήπως όμως τον είχε πιάσει η συνήθης φιλοσοφική διάθεση που καταλαμβάνει
ορισμένους νεαρούς νεοέλληνες να αυνανίζονται τις μεταμεσονύκτιες ώρες
επί των τοίχων των δημοσίων και των ιδιωτικών κτισμάτων,
πάνω στους οποίους εξαντλούν όλες τις εφεδρείες των μπαλακίων τους;
Αν συνέβη κάτι τέτοιο, τότε το πράμα είναι σοβαρό και χρήζει βαθιάς
ψυχολογικής τε και φιλοσοφικής ερμηνείας, την οποία όμως
μόνο εμβριθείς επιστήμονες και στοχαστές είναι σε θέση να δώσουν.
Εγώ περιορίζομαι να ανοίξω τη συζήτηση με το ανεπανάληπτο
γεροντάκειο απόφθεγμα, που βραβεύθηκε προσφάτως
στον ετήσιο διαγωνισμό επιτοίχιας στιχουργικής:
Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΛΙ
ΑΛΛΑ
ΕΝΑ ΤΡΕΛΟ ΤΣΟΥΛΙ
ΠΟΥ ΘΑΡΡΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΛΙ
ΚΑΙ ΦΟΡΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΤΣΟΥΛΙ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Armand Guillaumin (1841-1927) - Της μεγάλης των Γάλλων ιμπρεσιονιστών σχολής

Αρμάν Γκιγιομέν(1841-1927) ****************************************   Μορέ – Αρμάν Γκιγιομέν Κατερίνα Βασιλείου ...