Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 29, 2006

Διάλογοι...


-Του είπα: Η συμπεριφορά σου είναι ζωώδης . Το μόνο που σ' ενδιαφέρει είναι το χρήμα. Ούτε ένα βιβλίο δεν έχεις διαβάσει τα τελευταία δέκα χρόνια ούτε ένα κινηματογραφικό έργο δεν έχεις δει! Ποδόσφαιρο , τηλεόραση και μπίρες : αυτή είναι η διασκέδασή σου! Ένώ ΕΓΩ, ΕΓΩ!.. ΕΓΩ έχω ένα υπέδαφος μέσα μου , έναν πλούτο, που τόσα χρόνια δίπλα σου πάει ανεκμετάλλευτος. Είναι ζωή αυτή;...
-Και τι σου απάντησε;
- Γιατί δε βρίσκεις έναν κουλτουριάρη γκόμενο να στον εξορύξει , να ξεχαρμανιάζεις , κυρία Βιρτζίνια Γουλφ, και να μ' αφήνεις ήσυχο;




- Καλά , της απάντησα, σε μένα ρίχνεις όλα τα βάρη, ΕΣΥπου όλη τη μέρα κάθεσαι και μου διαβάζεις τα Ανεμοδαρμένα και τα Ύψη σου ; ΕΓΩ σκοτώνομαι να σου τα φέρνω όλα στο πιάτο και ποιο είναι, στο τέλος, το "ευχαριστώ"; Ούτε ένα φαγητό της προκοπής δεν είσαι σε θέση να κάνεις, με μπιφτέκι ξεκινάμε το πρωινό μας και με γύρο πέφτουμε στο κρεβάτι, άσε που πετάμε με τις ντουζίνες τα πουκάμισα και τις αλλαξιές μου, γιατί ΕΣΥ δεν είσαι υπηρέτρια να πλένεις και να σιδερώνεις όλη μέρα...
- Και τι σου είπε;
- Και γιατί δε πιάνεις γκόμενα μιαν Αλβανίδα καθαρίστρια, κύριε Σβαρτσενέγκερ, να ξεχαρμανιάζεις και να μ' αφήνεις ήσυχη;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΣΤΟ ΤΕΛΛΟΓΛΕΙΟ : Nicholas Egon: εξαιρετικός ζωγράφος και φιιλέλληνας

  ΕΚΘΕΣΗ   Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών του Α.Π.Θ Nicholas Egon. Ένα προσωπικό πορτρέτο της Ελλάδας 08 Μαρ...