Παρασκευή, Ιανουαρίου 27, 2012

ΟΙ ΔΕΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΜΕΡΚΕΛ

ΟΙ ΔΕΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΜΕΡΚΕΛ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ  ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ
[Άδεται πάνω στο παλαιό λαϊκότροπο ασμα των Βίρβου και Δερβενιώτη
"Οι Δέκα Συμβουλές", που τραγουδήθηκε από τον Π. Αναγνωστάκη]




Δέκα συμβουλές έχω να σου πω
αν, τσολιά μου , θες να σ’ αγαπώ:


Πρώτον, δε θ’ αντιμιλάς!
Δεύτερον, δε  θα γκρινιάζεις!
Τρίτον, όταν  απ΄τη τσατίλα "σκάσε!" θε να πω
θα μου λες ένα"ντάνκε", δηλαδή "ευχαριστώ".


Τέταρτον, δεν θα σ’ ακούσω:
"Κάνε μου κι αυτό το λούσο!"
Πέμπτον, θα δουλεύεις , φουκαρά  μου,
σύμφωνα με το θέλημά  μου!


Εάν δεν εφαρμόσεις τις δέκα συμβουλές,
σου λέω "ράους απ΄ τη στάνη!" κι εσύ πικρά θα κλαις.


Έκτον, επειδή είμαι νευρική,
δεν θα με ρωτάς: "πότε, πού, γιατί!",
Έβδομον, μην προσπαθείς ποτέ σου να λουφάρεις!
Όγδοον, για μουσική βαλσάκια  θα γουστάρεις!


Ένατον, στα  βάσανά μου
θα ’σαι η παρηγοριά μου!
Δέκατον, λοιπόν, και τέρμα:
μη μου πεις ποτέ σου ψέμα!


Εάν δεν εφαρμόσεις τις δέκα συμβουλές,
σου λέω "ράους απ΄ τη στάνη!" κι εσύ πικρά θα κλαις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

DIDO - WHITE FLAG (Lyrics)

Ντάιντο