Παρασκευή, Αυγούστου 01, 2008

Εκεί όπου σταμάει η λογική αρχίζουνε τα...ΠΥΣΔΕ

Medieval Punishment-The Iron Cage
Το σιδερένιο κλουβί (The Iron Cage) ήταν ένας από τους πιο συνήθης τρόπους τιμωρίας των καταδικαζόμενων στο Μεσαίωνα. Οι τιμωρίες στις Δημοκρατίες του καιρού μας δεν είναι τόσο βάρβαρες, παράγουν όμως τα ίδια αποτελέσματα. Μπορούν π.χ. να στραγγαλίσουν οικονομικά έναν εργαζόμενο και να θέσουν σε κίνδυνο την επιβίωση της οικογένειάς του.

Τιμωρούν σκληρά τις οκτώ καθηγήτριες που είχαν καταγγείλει
την παραποίηση των γραπτών των Αγγλικών

ΑΥΓΗ, 1/8/2008
________________________________________
Θεσσαλονίκη: Η Μ. Γκ. είναι καθηγήτρια Αγγλικών, έχει δύο παιδιά και ζει με το έναν μισθό που λαμβάνει ως εκπαιδευτικός. Το υπουργείο Παιδείας θα στερήσει από την Μ. Γκ. περί τα 6.000 ευρώ από το ετήσιο εισόδημά της, ενώ ενδέχεται να μη διδάξει εκεί όπου είναι η οργανική της θέση στη νέα σχολική χρονιά. Ποιο ήταν το βαρύ της ατόπημα και τιμωρείται κατ' αυτόν τον άκομψο τρόπο;
Η καθηγήτρια μαζί με μία ακόμη συνάδελφό της είχαν καταγγείλει την παραποίηση της βαθμολογίας στα γραπτά των Αγγλικών στις περσινές πανελλήνιες εξετάσεις, στο εξεταστικό κέντρο της Πυλαίας. Και το ερώτημα είναι: αν έτσι συμπεριφέρεται το υπουργείο Παιδείας στους εκπαιδευτικούς που κάνουν το καθήκον τους, γιατί την επόμενη φορά που θα συμβούν τέτοιες σκανδαλώδεις παρατυπίες στις πανελλήνιες εξετάσεις οι εκπαιδευτικοί να καταγγείλουν τις παρανομίες; Μήπως ο στόχος είναι η επιβολή της πειθήνιας λογικής: μη βλέπεις, μην ακούς, μη μιλάς;
Πριν από λίγες ημέρες τα αρμόδια Πρωτοβάθμια Πειθαρχικά Συμβούλια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης βρήκαν "ένοχες" τις οκτώ καθηγήτριες, επειδή εκτελώντας άνωθεν παράνομες εντολές, διόρθωσαν τις βαθμολογίες στο μάθημα των Αγγλικών, προκειμένου να κλείσει η ψαλίδα στην αξιολόγηση των γραπτών από τους βαθμολογητές και τους αναβαθμολογητές. Η ποινή της τρίμηνης παύσης και αντίστοιχης στέρησης μισθού που επιβλήθηκε είναι μόλις ένα σκαλοπάτι πριν την αυστηρότερη του Υπαλληλικού Κώδικα, που είναι η οριστική παύση.
Όπως σημειώνουν οι συνήγοροι των καθηγητριών και οι συνδικαλιστές των εκπαιδευτικών, η απόφαση δέχεται τους βασικούς ισχυρισμούς των διωκομένων, δηλαδή ότι ενήργησαν κατόπιν εντολής της προϊσταμένης τους και ότι δεν πληρούται η υποκειμενική υπόσταση του αδικήματος της πλαστογραφίας, διότι δεν είχαν δόλο ή σκοπό παραπλάνησης (σ.σ. αναφέρει κατά λέξη ότι "Από τη διαδικασία δεν προέκυψε ότι οι διωκόμενες ενήργησαν με κίνητρο να ωφελήσουν ή να βλάψουν κάποιους υποψήφιους"), με λογικά ανακόλουθο σκεπτικό τις κηρύσσει ένοχες. "Η αντίφαση αυτή καταδεικνύει την αναγκαιότητα της κρίσης της υπόθεσης από τα ποινικά δικαστήρια, κατ' εξοχήν αρμόδια να ερμηνεύσουν και να εφαρμόσουν τους ποινικούς νόμους", τονίζουν. Επισημαίνοντας τις ασάφειες του υπαλληλικού κώδικα τονίζουν ότι "σύμφωνα με τη διάταξη της παρ. 6 του άρθρου 141 του Ν.3528/2007, η προθεσμία και η άσκηση της ένστασης δεν αναστέλλουν την εκτέλεση της πειθαρχικής απόφασης για τη συγκεκριμένη ποινή, κάτι που όμως βρίσκεται σε ευθεία αντίθεση με τα οριζόμενα στην παρ. 4 του άρθρου 142 του ίδιου νόμου, σύμφωνα με την οποία η προθεσμία και η άσκηση της προσφυγής αναστέλλουν την εκτέλεση της πειθαρχικής απόφασης! Επίσης στην παρ. 1 του αρθ. 144 ορίζεται ότι η τελεσίδικη απόφαση εκτελείται υποχρεωτικώς, συνεπώς και ερμηνευόμενο, η μη τελεσίδικη απόφαση δεν εκτελείται υποχρεωτικώς. Έτσι λοιπόν δικαίως αναρωτιούνται "προς τι λοιπόν η σπουδή για την εκτέλεση της απόφασης, η οποία θα επιφέρει ανεπανόρθωτη και μη αναστρέψιμη βλάβη στις διωκόμενες;" και "ποιους σκοπούς εξυπηρετεί η δυνητική, αλλά όχι υποχρεωτική, εκτέλεσή της, ενώ είναι μακρύς ο δρόμος μέχρι την τελεσιδικία της;".
ΜΑΡΟΥΛΑ ΠΛΗΚΑ


"Επειδή και οι κρίνοντες κρίνονται,
θα ήθελα να είχα μπροστά μου
τα αρειμάνια μέλη των εκλεκτών ΠΥΣΔΕ,
που εξίσωσαν στις ποινές τις
παρανομήσασες κατόπιν άνωθεν εντολής έξι καθηγήτριες
με τις δύο που αρνήθηκαν να διαπράξουν την παρανομία
και την κατήγγειλαν δημοσίως.
Θα τους έθετα το εξής απλό ερώτημα:
Ω προκρούστειοι δικαστές των συναδέλφων σας,
πώς μπορείτε και κοιμάστε ήσυχοι
και δεν παίρνετε τα βουνά , για να βρείτε καμιά
σπηλιά να κρύψετε τις ενοχές σας;
Θα ήθελα επίσης να δώσω και μία συμβουλή
στις δύο αδίκως καταδικασθείσες καθηγήτριες:
Αξιοπρεπέστατες δημόσιες λειτουργοί,
κυνηγήστε με όλα τα ένδικα τους σταυρωτήδες σας.
Μην τους αφήσετε σε χλωρό κλαρί για το κακό
που σας έκαναν. Να πάτε έως το Ευρωπαϊκό δικαστήριο
και να ζητήσετε , εκτός από τη νομική και ηθική σας δικαίωση,
να σας επιδικασθεί και ένα τεράστιο ποσό
ως αποζημίωση για την ηθική βλάβη που σας προξένησαν.
Για να μάθουν να μην παίζουν με την τιμή και την αξιοπρέπεια
συναδέλφων τους που έκαναν αυτό που είχε χρέος
να κάνει κάθε έντιμος εργαζόμενος στο Δημόσιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πώς η Ρωσία με τους «Βορειοκορεάτες» αποκτά μια νέα δύναμη

  Πώς η Ρωσία με τους «Βορειοκορεάτες» αποκτά μια νέα δύναμη pelop.gr  Πελοπόννησος Newsroom ...