Κυριακή, Αυγούστου 02, 2009

Καληνύχτα σας
και όνειρα γλυκά...

6 σχόλια:

Unknown είπε...

Τέλειο......!!!!
Το βιντεάκι.......
Καλό βραδάκι και καλή εβδομάδα.....!
Λία....
Υ.Γ.
Παντελώς τυχαία.....έπεσα στο blog σου......

Sting είπε...

Αγαπητή Λία, σ' ευχαριστώ για το χαρακτηρισμό του επιλεγμένου βίντεο!
Καλή μέρα και καλή εβδομάδα και σε σένα...!

Υ.Γ. Η πτώση σου πάνω στο blog μου
ελπίζω να μην ήταν οδυνηρή.
Τη σήμερον ημέρα τραυματίζεσαι από τα πιο απίθανα πράματα.
Όλως ανασφαλής , βλέπεις, ο βίος μας :)))

Unknown είπε...

Σ'ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου .....για τις ευχούλες....
Οδυνηρή η πτώση μου....στο blog σου;
-Με τίποτα......
Αντιθέτως,θα έλεγα ότι ήταν μία ευχάριστη....έκπληξη!
Θα συμφωνήσω βέβαια....μαζί σου,ως προς το θέμα των ψυχολογικών μικροτραυματισμών,αλλά εντάξει.....είμαστε μαθημένοι κατά κάποιο τρόπο,λόγω εμπειριών,καθ'ότι εσύ γεροντάκος κι εγώ πενηντάρα.....
Καλό σου βραδάκι....
Λία...

Sting είπε...

Αν κρίνω από τα blogs σου αλλά και από τον ενθουσιασμό σου για τις πολυσχιδείς δραστηριότητές σου, μάλλον για δύο εικοσιπεντάρες φαίνεσαι:)))

Τις Καλημέρες μου!

Unknown είπε...

Σ'ευχαριστώ....πολύ!
Προσπαθώ απλά,να καλύπτω τον ελεύθερο χρόνο μου,με πράγματα....που με καθιστούν χαρούμενη,όπως και δημιουργική.
Κάτι,που κι εσύ το κάνεις,αλλά με διαφορετικό τρόπο.
Το blog σου,είναι πραγματικά ενδιαφέρον και ειλικρινά,χαίρομαι.....που στάθηκα τυχερή,όταν το ανακάλυψα....
Καλό σου βραδάκι...
Λία...

Sting είπε...

Σε καταλαβαίνω απόλυτα!
Να χαίρεσαι αυτά που κάνεις και ικανοποιούν τα ενδιαφέροντά σου!
Κοντά σε σένα αντλούν δύναμη και όσοι σ΄αγαπούν...
Πάντα γερή και αισιόδοξη!
Καλή σου μέρα!

Ακόμα και καθηγητές πανεπιστημίων συλλαμβάνονται στις ΗΠΑ όταν καταγγέλλουν τη σφαγή των Παλαιστινίων στη Γάζα

  Η Μαργαρίτα Συγγενιώτη έγραψε στο προφίλ της στο Facebook το παρακάτω σχόλιο , το οποίο ευχαρίστως προσυπογράφουμε και αναρτούμε:   «Η Νόε...