Τρίτη, Σεπτεμβρίου 15, 2020

Εγώ θα σ' αγαπώ Κι ας πεθάνω απ΄ τον ιό


Το έλα να δεις στη συναυλία της Νατάσας Θεοδωρίδου
Έξαλλη η Νατάσα Θεοδωρίδου - Τι απαντά στην "παραπληροφόρηση" σχετικά με τη  συναυλία της
 
Όλοι μου λένε πως γυρνάς
Χωρίς μάσκα  ξενυχτάς
Ζηλεύουν και τρελαίνονται
Που μ' αγαπάς δε χαίρονται
 
Παραδόθηκα σε σένα
Δε με νοιάζει για κανένα
Εγώ θα σ' αγαπώ
Κι ας πεθάνω απ΄ τον  ιό
 
 
Δε φοβάμαι λέω , μωρό μου
Σ' έχω πάντα φυλαχτό μου
Ό,τι και να λεν οι άλλοι
Είσαι ασπίδα μου μεγάλη


Μαζί σου όλα τα μπορώ
Βάζω κάτω κάθε ιό
Κι ας λένε πως  άνευ μάσκας τριγυρνάς
Μου φτάνει που με αγαπάς
 
Παραδόθηκα σε σένα
Δε με νοιάζει για κανένα
Εγώ θα σ' αγαπώ
Κι ας πεθάνω απ΄ τον  ιό
 
 
Δε φοβάμαι λέω , μωρό μου
Σ' έχω πάντα φυλαχτό μου
Ό,τι και να λεν οι άλλοι
Είσαι ασπίδα μου μεγάλη
 

“Πάτα με να σε πατώ” στην συναυλία της Νατάσας Θεοδωρίδου ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

  Μα γίνονται καταλήψεις και στο Columbia; Γιάννης Αλμπάνης NEWS 24/7 Κοίτα να δεις τι γίνεται στην Αμε...