Παρασκευή, Νοεμβρίου 15, 2019

ΤΟ ΠΕΘΥΜΙΟ


 Στίχοι: Φώτης Θεοδωρίδης και παραδοσιακό 
Μουσική: Φώτης Θεοδωρίδης 

© 2019 Minos - EMI SA


Τι με τηράς όπου γελώ και λες δεν έχω ντέρτι
Το ντέρτι το 'χω στην καρδιά, στα χείλη το μαράζι
Δεν έχω τίνος να το ειπώ το ντέρτι μου ο καημένος

Να σας το ειπώ ψηλά βουνά, φοβούμαι μη ραΐστε
να σας το ειπώ ψηλά κλαριά, το Μάη δε θ' ανθίστε
να σας το ειπώ βρυσούλες μου, φοβούμαι μη στερφέψτε
να της το ειπώ της μάνας μου, κείνη είναι αποθαμένη

Η άνοιξη πάλι άνοιξε τα πεθυμιά φτερά της
δε θα τ' αφήσει του χιονιά μιλιά με τη μιλιά της
Δε θέλω μήτε να το ειπώ το ντέρτι μου ο καημένος

Θα σας το ειπώ ψηλά βουνά, να μην ξαναραΐστε
θα σας το ειπώ ψηλά κλαριά, το Μάη για να ανθίστε
θα σας το ειπώ βρυσούλες μου, να μην ξαναστερέψτε
θα της το ειπώ της όμορφης, κείνη με περιμένει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τις τελευταίες 14 υποψηφιότητες για τις Ευρωεκλογές ανακοίνωσε η Νέα Αριστερά.

  Ευρωεκλογές 2024: Μάρω Δούκα και Κωστής Καρπόζηλος στο ευρωψηφοδέλτιο της Νέας Αριστεράς! ...