Πέμπτη, Αυγούστου 22, 2019

ΓΙΟΡΤΗ 

Είμαστε μες στο ίδιο το βαγόνι λες και ξέραμε
πως θα είχαμε κουπί με θέσεις αδειανές
σε ταξίδι που η Ιθάκη μοιάζει
μια σταγόνα μέσα στη βροχή και

Φεύγουμε , μια βαλίτσα και οι δυο στα χέρια έχουμε
μια ομπρέλα μπαλωμένη μοιραζόμαστε
σε ταμπέλες δίχως νόημα στεκόμαστε
έχουμε χαθεί

Να ξεκινήσουμε αργήσαμε
και τόσο χρόνο χαραμίσαμε
από τα λάθη μας λυγίσαμε
μπουχτίσαμε

Ποιος μπορεί ,να μου θυμίσει πως θα πάμε εκεί
που όλοι ξυπόλυτοι μες στη βροχή
χορεύαμε γνωστοί και άγνωστοι
κάποιος να μου πει

Ξέραμε πως θα είμαστε οι μόνοι που τολμήσαμε
μα πιο πίσω από τους άλλους πάντα μέναμε
σε αγώνα μες στις λάσπες πάντα τρέχαμε πες μου το γιατί

Σαν πέφταμε στις δικές μας τις παγίδες δεν μαθαίναμε
κάθε νύχτα στη σιωπή τον πόνο κρύβαμε
το τιμόνι θα αρπάξω σε μονόδρομο , θα κάνω αναστροφή

Τον κόσμο όλο τον γυρίσαμε
λίγο πιο κάτω ξανασμίξαμε
κι όταν τα δάκρυα κυλήσανε
σαστίσαμε

Ποιος μπορεί ,να μου θυμίσει πώς θα πάμε εκεί
που όλοι ξυπόλυτοι μες στη βροχή
χορεύαμε γνωστοί και άγνωστοι
κάποιος να μου πει

Ποιος μπορεί ,να μου θυμίσει πώς θα πάμε εκεί
που σαν να ήμασταν στην κόλαση
χορεύαμε γνωστοί και άγνωστοι
μα είχαμε γιορτή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΚΩΣΤΑΣ ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: ΑΗΔΙΑ...

    Οργή από την εμφάνιση Καραμανλή στη Βουλή (topontiki.gr)