Παρασκευή, Φεβρουαρίου 22, 2019

Χαραμοφάης (Με τον μαλάκα)

;Στίχοι:  Γιάννης Μηλιώκας
Μουσική:  Franco Corliano

Χαραμοφάης Με τον μαλάκα Γιάννης Μηλιώκας
Έχω θυμό μεγάλο έχω τσαντίλα
εγίνανε τα νεύρα μου τσατάλια
λες κι η ζωή επίτηδες το κάμνει
και μου πετάει *ομπρός μου κι έναν βλαμμένο

Κι έναν βλαμμένο κι έναν βλαμμένο
κι έναν βλαμμένο κι έναν βλαμμένο

Του 'χωσε φράγκα ο γέρος να τον *εσπουδάσει
μα έμεινε ένα τούβλο ένα κωθώνι
του πήρε κι ένα σπίτι κι ένα αμάξι
του βρήκε και δουλειά του παλιοφλώρου

Του παλιοφλώρου του παλιοφλώρου
του παλιοφλώρου του παλιοφλώρου

Έπιασε μια καρέκλα και τα ξύνει
δεν ξέρει πόσο κάμνουν δυο και δύο
μου πήρε και το ύφος του ξερόλα
πως να μην τρελαθώ με τον μαλάκα

Με τον μαλάκα με τον μαλάκα
με τον μαλάκα με τον μαλάκα

Τις πιο πολλές φορές τον *ελυπάμαι
μα άνθρωπος είμαι κι εγώ πόσο θ' αντέξω
κι αν τύχει και ζητήσει και τα ρέστα
αλίμονο του τότε του χαραμοφάη

Χαραμοφάη χαραμοφάη
χαραμοφάη χαραμοφάη

Του παλιοφλώρου του παλιοφλώρου
με τον μαλάκα με τον μαλάκα...




Δεν υπάρχουν σχόλια: