Τρίτη, Δεκεμβρίου 11, 2018

ΑΘΑΝΑΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ


Σχετική εικόναΣτην  άκρη του κόσμου
1970

Τα λόγια πέφτουν σαν
ατέλειωτη βροχή σε ένα χάρτινο κύπελλο
Γλιστρούν καθώς περνούν
Γλιστρούν και φεύγουν στην άλλη άκρη του κόσμου
Λίμνες θλίψης, κύματα χαράς
περιφέρονται στο μυαλό μου
Κυριεύοντας και χαϊδεύοντάς με

Ευχαριστώ τον Γκουρού Ντεβ
Τίποτα δε θα αλλάξει τον κόσμο μου

Σκόρπιες εικόνες φωτός
χορεύουν μπροστά μου σαν εκατομμύρια μάτια
Με καλούν επίμονα στην άλλη άκρη του κόσμου
Σκέψεις περιφέρονται σαν
ανήσυχος άνεμος μέσα σ' ένα γραμματοκιβώτιο
Κατρακυλούν τυφλά
καθώς οδεύουν στην άλλη άκρη του κόσμου

Ευχαριστώ τον Γκουρού Ντεβ
Τίποτα δε θα αλλάξει τον κόσμο μου

Τα ακούσματα γέλιων σαν σκιές της ζωής
Κουδουνίζουν στα ανοιχτά αυτιά μου
Συνεπαίρνοντας και καλώντας με
Απεριόριστη αθάνατη αγάπη που
λάμπει γύρω μου σαν ένα εκατομμύριο ήλιοι
Με καλεί επίμονα στην άλλη άκρη του κόσμου

Ευχαριστώ τον Guru Dev
Τίποτα δε θα αλλάξει τον κόσμο μου


Ευχαριστώ τον Γκουρού Ντεβ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Γρηγόρης Γεροτζιάφας: «Ήρθε η ώρα η Αριστερά και η ευρύτερη προοδευτική παράταξη να κάνουν ένα βήμα μπροστά»

Γρηγόρης Γεροτζιάφας: Τι να κάνουμε anoixtoparathyro.gr 19 Απριλίου 2024 Ήρθε η ώρα η Αριστερά και η ευρύτερη προοδευτική παράταξη ...