Δευτέρα, Οκτωβρίου 22, 2018

Η ΑΓΚΑΛΙΑ Η ΜΕΓΑΛΗ

Τραγούδι: Αναστασία Εδεν 
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης 
| Στίχοι: Σταμάτης Κραουνάκης


 Γυρνάει ο κόσμος απ’ τα ψώνια | βαράει μπιέλα η αγορά | αυτό το ψέμα κρατούσε χρόνια | μια ευτυχία χωρίς χαρά |
 Έλα και σου `στρωσα | φρέσκα σεντόνια | να φάει τώρα πόρτα η συμφορά | Έρωτά μου |

 Σβήστε τα φώτα | ν’ ανάψει πάλι η αγκαλιά η μεγάλη | στη συννεφιά |
 σβήστε τα φώτα | να βρούνε πρώτα τα φιλιά κανάλι | στην ομορφιά |
Σβήστε τα φώτα | και πάμε πάλι | αυτό το παλιοχάλι να φάει γροθιά | Έρωτά μου |


 Γυρνάει ο κόσμος σα σπουργίτι | που δεν αντάμωσε κλαδί | αυτό το ψέμα δεν είχε σπίτι | κι η δυστυχία ρούχο φαρδύ |
 Κοίτα αγάπη μου | έναν πλανήτη | αστέρι μου, φεγγάρι, χλωμό παιδί | Έρωτά μου |

Σβήστε τα φώτα | ν’ ανάψει πάλι η αγκαλιά η μεγάλη | στη συννεφιά |
σβήστε τα φώτα | να βρούνε πρώτα τα φιλιά κανάλι | στην ομορφιά |
Σβήστε τα φώτα | και πάμε πάλι | αυτό το παλιοχάλι να φάει γροθιά | Έρωτά μου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μια αλλιώτικη Καθαρή Δευτέρα στην τουρκοκρατούμενη Ήπειρο

  Η ΚΑΘΑΡΗ ΔΕΥΤΕΡΑ Διήγημα του  Χρήστου Χρηστοβασίλη (1862-1937) Ήμουν τότε παιδί όχι πλειότερο από οχτώ χρονών και μαθήτευα στον παπα-Αντ...