Τετάρτη, Αυγούστου 22, 2018

Αλλά ακόμα κανείς δεν μας είπε Ποια είναι η Boogie Street

Leonard Cohen - Boogie Street


Ω στέμμα του Φωτός, Ω σκοτεινή μου ύπαρξη
Δεν πίστεψα ποτέ ότι θα συναντηθούμε
Φιλάς τα χείλη μου και το παιχνίδι έγινε
Επιστρέφω πίσω στη Boogie Street.
Μια γουλιά κρασί, ένα τσιγάρο,
Και ήρθε η ώρα να πηγαίνω
Τακτοποίησα την μικρή κουζίνα
Κούρδισα το μικρό μου μπάντζο.
Με φωνάζουν στην μποτιλιαρισμένη κίνηση
Εχουν κρατήσει μια θέση να καθίσω
Είμαι αυτό που είμαι και ότι είμαι,
Επιστρέφω στη Boogie Street.
Ω αγάπη μου, ακόμη θυμάμαι
Τις χαρές που ζήσαμε
Τα ποτάμια και τους καταρράκτες
Που κολυμπήσαμε μαζί
Ζαλισμένος από την ομορφιά σου, εκεί
Γονάτισα να στεγνώσω στα πόδια σου
Με τέτοιες οδηγίες προετοιμάζεις
Έναν άνθρωπο για την Boogie Street.
Ω στέμμα του Φωτός, Ω σκοτεινή μου ύπαρξη...
Ελάτε λοιπόν, φίλοι μου, μη φοβάστε.
Είμαστε εδώ όσο ανάλαφρα γίνεται
Φτιαγμένοι από αγάπη
Κι από αγάπη χαμένοι
Κι όλοι αυτοί οι χάρτες από αίμα και σάρκα
Στην πόρτα αναρτημένοι
Αλλά ακόμα κανείς δεν μας είπε
Ποια είναι η Boogie Street

Words and music by Leonard Cohen (2001)

(Μεταφραση - Velvet)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Γρηγόρης Γεροτζιάφας: «Ήρθε η ώρα η Αριστερά και η ευρύτερη προοδευτική παράταξη να κάνουν ένα βήμα μπροστά»

Γρηγόρης Γεροτζιάφας: Τι να κάνουμε anoixtoparathyro.gr 19 Απριλίου 2024 Ήρθε η ώρα η Αριστερά και η ευρύτερη προοδευτική παράταξη ...