Τρίτη, Ιουλίου 10, 2018

ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ


Έχω χρόνια να σου γράψω δύο λέξεις
Να σου φτιάξω µια καρδούλα στο χαρτί
Να σε κάνω πάλι πάνω µου να τρέξεις
Να γυρίσω την αγάπη απ’ την αρχή.

Έχω χρόνια ένα λουλούδι να σου φέρω
Και σου έλεγα δεν είναι πια για µας
Τη ζωή µας προσπαθώ να καταφέρω
Στις µικρές µου τις στιγµές να µε µετράς

Όλα είναι για µας
Κι όλα είναι για σένα
Θα γίνω κάθε µια στιγµή
Απ’ τα χρόνια τα χαµένα.

Πάνε χρόνια που δεν είπα «Θα πεθάνω,
δε θα ζήσω αν δεν είµαστε µαζί»
Τον παλιό µου εαυτό πια δεν τον φτάνω
Που θα γύριζε για σένα όλη τη γη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...