Παρασκευή, Ιουλίου 13, 2018

    Καλοκαιρινό        

   
Στίχοι:

Μουσική:

    1.    Χατζηφραγκέτα  

Άλλο ένα καλοκαιρινό κομμάτι
κι απ’ το πολύ το κόζι μου `φυγε το μάτι
άλλο ένα καλοκαιρινό κομμάτι
κι η λα ματζόρε μάλλον έκατσε γαμάτη
ένα τραγούδι για όσους χάσανε το πλοίο
για όσους το παίξανε χινάρι κι ήρθε δύο
ένα τραγούδι για όσους μείνανε μπουρδέλα μια ζωή

Πέντε ευρώπουλα στην τράκα απ’ τη mother
και δύο Marlboro στην τσέπη την κωλό
και είμαι μούρη πιο πολύ κι απ’ τον godfather
όταν το καλαμάκι γίνεται σπαστό
με μία Heineken στο χέρι νύχτα μέρα
κι άμα πονάει ο λαιμός θα πίνω Νες
αφού το ’παν οι Χατζηφράγκετα `φτάσαν οι διακοπές

Ήλιος και θάλασσα και εγώ κάνω καντάδα
σε ένα μανάρι σούπερ σεξουαλικό
μόνο φραπέ θα πίνω όλη τη βδομάδα
και στου Ψειρή οι φρέντο ας κάνουν την ντακό
πάμε Σαγκάη, πάμε Τήνο, πάμε Πάρο
μόνο εσένα και το σέικερ θα πάρω
πες μου το ναι και φύγαμε
στον έβδομο ουρανό

Μάσκα και αναπνευστήρας
στο κακό το πορτ παγκάζ
να μη με λένε Φραγκιαδάκη
αν δε χτυπήσω ρε Μαράκι
το όνομα σου τατουάζ

Ξανά για όλα τα αλάνια
ένα μήνυμα τρελό
του φραπέ το καλαμάκι
και το τέταρτο παγάκι είναι καλοκαιρινό

Κάνουμε τζόγο από `δω ως τη Τζακάρτα
στα Κουφονήσια έχει γίνει πανικός
πω πω ένα τούμπανο το βλέπω φάτσα κάρτα
και περιμένω και τον Χάτζη πως και πως
από το σέικερ πετάγεται το τζίνι
τόσα παγάκια τόσες είναι και οι ευχές
και οι τέσσερις μου φύγανε για να έρθουν διακοπές

Όχι ρε πούστη μου τρυπήσανε το στρώμα
και για κολύμπι έχω όρεξη μηδέν
από τα τσιγάρα και απ’ τη φράπα είμαι λιώμα
μα κι άλλη μία τότε πρόβλημα ουδέν
στο δίπλα κότερο σαράντα τόνοι κόκα
και εμείς ποντάραμε τις κάλτσες μας στην πόκα
για ένα γαμώ εισιτήριο και ένα κωλορεφρέν

Ό,τι μπαίνει και δεν μπαίνει
βάλτο στο σακουβαγιάζ
ορκίζομαι στο flow του Τάκη
πως θα χτυπήσω ρε Μαράκι
το όνομά σου τατουάζ

Ξανά για όλα τα αλάνια
Ένα μήνυμα τρελό
Του φραπέ το καλαμάκι
και το τέταρτο παγάκι είναι καλοκαιρινό

Δεν υπάρχουν σχόλια: