Τρίτη, Μαρτίου 20, 2018

Μοναχός στο Άγιο Όρος σχολή θα ανοίξω, το πρόστυχό μου άλλοθί να καταπνίξω

 Μοναχός στο Άγιο Όρος

Τραγούδι από την συναυλία "Λάκης Παπαδόπουλος & οι φίλοι του" στο
Τεχνόπολις για τα 30 χρονιά δισκογραφίας του Λάκη Παπαδόπουλου.


Στίχοι: Λάκης Παπαδόπουλος
Μουσική: Λάκης Παπαδόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Λάκης Παπαδόπουλος

Στίχοι:
Ένα άχρηστο μουσείο το κεφάλι μου
έριξα κι ένα μανίκι μεσ' στο χάλι μου
σαν ταύρος σε υαλοπωλείο θα εφορμήσω,
αν ακούς ρίξε μπουκάλι μεσ' στις θάλασσες
να το πάνε στο Άγιο Όρος που με μάγεψε,
μου 'χει σπάσει η μύτη και συ γελάς,
όμως τα 'χω φτύσει κανονικά.

Διαβάζω μυθιστορήματα, πάω εκκλησία
σπάω σακούλες νύκτες στα ορνιθοτροφεία
μοναχός στο Άγιο Όρος δυστυχώς
κλασσικός τεμπέλης και λίγο εωσφόρος

-Τι; Και λίγο εωσφόρος;
-Ναι

Μοναχός στο Άγιο Όρος σχολή θα ανοίξω
το πρόστυχό μου άλλοθί να καταπνίξω,
μοναχός στο Άγιο Όρος σχολή θα ανοίξω
το πρόστυχό μου άλλοθί να καταπνίξω.

Με τρελαίνει αυτός ο χώρος, Drive in θα τον γεμίσω
και με μικρά καλογριάκια θα το διακοσμήσω,
στην υπόγεια την disco παπαδοσκοτωμός,
να μπερδεύονται τα ράσα, να γίνεται χαμός
κι όταν η νύκτα θα περάσει να 'μαστε καλά,
να πίνουμε τα γάλατα μέσα στα θυμιατά
κι ο Θεούλης μας να λέει βρε πού κρυβότανε αυτός,
αυτός είναι ένα ζιζάνιο, είναι διάβολος σωστός!

- Τι; Διάβολος σωστός;
- Ναι ρε διάβολος σωστός! Κουφέ!

Μοναχός στο Άγιο Όρος σχολή θα ανοίξω
το πρόστυχό μου άλλοθί να καταπνίξω
μοναχός στο Άγιο Όρος σχολή θα ανοίξω
Το πρόστυχό μου άλλοθί να καταπνίξω
Εεεεεεεεεεεε.

Μοναχός στο Άγιο Όρος σχολή θα ανοίξω
το πρόστυχό μου άλλοθί να καταπνίξω
μοναχός στο Άγιο Όρος σχολή θα ανοίξω
το πρόστυχό μου άλλοθί να καταπνίξω
να καταπνίξω, να καταπνίξω, να καταπνίξω!>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΚΩΣΤΑΣ ΑΧΙΛΛΕΩΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ: ΑΗΔΙΑ...

    Οργή από την εμφάνιση Καραμανλή στη Βουλή (topontiki.gr)