Σάββατο, Φεβρουαρίου 24, 2018

Η εποχή της αθωότητας

Θεόφραστος Σακελλαρίδης (1883-1950) - Βικιπαίδεια


Σύνθεση του Θεόφραστου Σακελλαρίδη από την ομώνυμη οπερέττα του.
Ερμηνεύει ο Τέτος Δημητριάδης. Φωνογραφήθηκε στη Ν. Υόρκη, το 1922.
Δίσκος Columbia Αμερικής / Ε 7635 / 88480-2. Πληροφορίες και το τραγούδι
 και στη σελίδα rebetiko.sealabs.net.
THELO NA DO TON PAPA, Tetos Dimitriadis

Ήταν πάντα η συλλογιά μου
να μπω στο Βατικανό

να τον έβλεπα μπροστά μου
φυσικό και ζωντανό

λένε πως είναι ωραίος
είναι διακριτικός

και βαρβάτος και ακμαίος
και γλυκός, πολύ γλυκός

θέλω να τον δω
θέλω να τον δω

θέλω να δω τον Πάπα, τον Πάπα, τον Πάπα
θέλω να δω τον Πάπα, θέλω να τον δω

νιώθω πως όταν μπροστά μου
τον ιδώ πρώτη φορά

θα κοπούν τα ήπατά μου
και θα νιώσω μια χαρά

μ’ απ’ την ταραχή θα φρίξω
αντικρύ του σαν βρεθώ

και μ’ ευλάβεια θα σκύψω
μπρος του να τον ασπαστώ

θέλω να τον δω
θέλω να τον δω

θέλω να δω τον Πάπα, τον Πάπα, τον Πάπα
θέλω να δω τον Πάπα, θέλω να τον δω

κι επιτέλους μια κυρία
μόλις έχει παντρευτεί

θα ζητήσει ευκαιρία
μες στη Ρώμη να βρεθεί

θα ειπεί στο σύζυγό της
μια που είμαστε εδώ

τον Ποντίφικα εμπρός της
θέλω, αχ, θέλω ν’ ασπαστώ

θέλω να τον δω
θέλω να τον δω

θέλω να δω τον Πάπα, τον Πάπα, τον Πάπα
θέλω να δω τον Πάπα, θέλω να τον δω

θέλω να τον ξαναϊδώ
θέλω να τον ξαναϊδώ

αχ, θέλω να ξανάιδω τον Πάπα, τον Πάπα, τον Πάπα
θέλω να ξανάιδω τον Πάπα, θέλω να τον δω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μια αλλιώτικη Καθαρή Δευτέρα στην τουρκοκρατούμενη Ήπειρο

  Η ΚΑΘΑΡΗ ΔΕΥΤΕΡΑ Διήγημα του  Χρήστου Χρηστοβασίλη (1862-1937) Ήμουν τότε παιδί όχι πλειότερο από οχτώ χρονών και μαθήτευα στον παπα-Αντ...