Παρασκευή, Φεβρουαρίου 23, 2018

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΑΛΕΝΤΟΜΑΝΑ

Αποτέλεσμα εικόνας για /Μουσική Αρχική Σελίδα » Μουσική » Μουσικά Νέα » Η Ελευθερία Πάτση στο Σταυρό του Νότου CULTURENOW / 20-02-2018 / 12:12 Η Ελευθερία Πάτση στο Σταυρό τ

Η Ελευθερία Πάτση στο Σταυρό του Νότου | CultureNow.gr


Ελευθερία Πάτση Τίτλος: Άγριο Πάθος
 Στίχοι: Μυρτώ Κοντοβά
 Μουσική: Βαγγέλης Τούντας
Εταιρεία: Feelgood Records

Όχι άλλες ορφανές στιγμές
Μην αφήνεις το κερί να σβήσει
Σε μια πόλη που’ χει γονατίσει
Άγριο πάθος θέλω να με καις
 Άγριο πάθος θέλω να με καις
 Άγριο πάθος

 Άγριο πάθος στους γκρεμούς που ανθίζεις
Για μια στάλα ζωή σπαρταράς, πλημμυρίζεις τα σώματα
Άγριο πάθος η φωτιά με το χιόνι
 Κι η δειλή μου καρδιά
Ας καεί να τελειώνει μες στα χρώματα.
 Όχι άλλες ορφανές σιωπές

 Καταχρεωμένη από κούνια
Μια φωτιά στα κούφια μου τακούνια
 Άγριο πάθος θέλω να τα καις
 Άγριο πάθος θέλω να με καις
 Άγιο πάθος μέσα μου να καις



ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ

Στα μέρη που όλο σε τρακάρω
μ' ένα ποτό κι ένα τσιγάρο
πες μου τι έχουμε να πούμε
τώρα που δε σε δικαιούμαι.

Τώρα ο αέρας που φυσάει
παίρνει τους όρκους μας και πάει
κι εσύ στου χρόνου το βαγόνι
 λόγια ζητάς που γίναν σκόνη.

 Δεν έχω λόγια
 πάνω που είπα "νίκησα"
 έπεσα και χτύπησα
μου κόπηκαν τα πόδια
σ' ένα τοίχο στήθηκα
 κρύωνα και κρύφτηκα
 βαθιά στη στεναχώρια
 ένα αμάξι πέρασε
 η Αθήνα γέρασε
 κι εγώ δεν έχω λόγια.

Τις νύχτες πάνω που χαράζει
πες μου αλήθεια τι σε νοιάζει
 αν μες στους παραλογισμούς μου
 σε λογαριάζω στους νεκρούς μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

DIDO - WHITE FLAG (Lyrics)

Ντάιντο