Δευτέρα, Δεκεμβρίου 04, 2017


Προχώρα διακριτικά

Θα συναντήσεις κάποιους αγνώστους
Καλώς όρισες στο ζωολογικό κήπο
Πικρές απογοητεύσεις
Εκτός από κάνα-δυο
Μερικοί απ' αυτούς είναι θυμωμένοι
Μερικοί είναι κακοί
Οι περισσότεροι είναι διεστραμμένοι
Ελάχιστοι είναι καθαροί
Όταν θα πας  για χορό με νεαρούς  στη ντίσκο
Αρκεί να το κάνεις  με απλό τρόπο
Και δε χρειάζεται να φιληθείς
Μη σπαταλάς το χρόνο σου με ηλίθιουςς, που νομίζουν ότι είναι ήρωες
Θα σε προδώσουν
Μείνε μαζί με μας ,  τους παράξενους
Γιατί όλες τις μέρες και τις νύχτες σου
Εγώ θα είμαι εκεί
Εγώ θα είμαι εκεί, ναι θα 'μαι
Προχώρα διακριτικά σ' όλη τη ζωή σου
Αν με θελήσεις, εγώ θα είμαι εκεί
Όταν με χρειαστείς, θα είμαι εκεί για σένα
Μην προσπαθήσεις να τους κάνεις να σ' αγαπήσουν
Μην απαντάς σε κάθε τηλεφώνημα
Μωρό  μου, να φέρσου σαν γίγαντας
Άσε τον κόσμο στη μικρότητά του
Μερικοί από αυτούς είναι θανατηφόροι
Μερικοί δεν το δείχνουν
Αν προσπαθήσουν και σε πληγώσουν,
Απλώς  κάν΄το γνωστό στον μπαμπάκα

Τώρα όταν πρόκειται να δώσεις  την καρδιά σου,  βεβαιώσου  ότι το αξίζουν
Αν δεν την έχουν  κερδίσει
Συνέχισε  την αναζήτηση , αξίζει τον κόπο

Γιατί όλες τις μέρες και τις νύχτες σου
Εγώ θα είμαι εκεί
Εγώ θα είμαι εκεί, ναι θα 'μαι
Προχώρα διακριτικά σ' όλη τη ζωή σου
Αν με θελήσεις, εγώ θα είμαι εκεί
Όταν με χρειαστείς, θα είμαι εκεί για σένα

Προχώρα διακριτικά στο φως
Εγώ θα είμαι εκεί
Εγώ θα είμαι εκεί, ναι θα 'μαι
Αν όλες σου οι μέρες είναι νύχτες
Όταν με θελήσεις, εγώ θα είμαι εκεί
Φώναξε με και θα είμαι εκεί για σένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...