Πέμπτη, Οκτωβρίου 12, 2017

Προχώρα Διακριτικά

Θα γνωρίσεις κάποιους αγνώστους
Καλώς ήλθες στο ζωολογικό κήπο
Πικρές απογοητεύσεις
Εκτός από κάνα-δυο
Μερικοί απ' αυτούς είναι θυμωμένοι
Μερικοί έχουν κακία
Οι περισσότεροι είναι διεστραμμένοι
Ελάχιστοι είναι καθαροί
Όταν θα βγεις για χορό με νεαρούς, κάτω στη ντίσκο
Μονάχα κράτα τα πράγματα απλά
Πάντως δε χρειάζεται να φιληθείς
Μη χαραμίσεις το χρόνο σου με ανόητους, που νομίζουν ότι είναι ήρωες
Θα σε προδώσουν
Μείνε μαζί με τους παράξενους
Γιατί όλες τις μέρες και τις νύχτες σου
Εγώ θα είμαι εκεί
Εγώ θα είμαι εκεί, ναι,  θα 'μαι
Προχώρα διακριτικά σ' όλη τη ζωή σου
Αν με θελήσεις, εγώ θα είμαι εκεί
Όταν με χρειαστείς, θα είμαι εκεί για σένα
Μην προσπαθήσεις να τους κάνεις να σ'αγαπήσουν
Μην απαντάς σε κάθε τηλέφωνο
Μωράκι μου να είσαι ένας γίγαντας
Άσε τον κόσμο να είναι μικρός
Μερικοί από αυτούς είναι θανατηφόροι
Μερικοί δεν το δείχνουν
Αν προσπαθήσουν και σε πληγώσουν
Απλά πες το στον μπαμπάκα να ξέρει
Κι όταν θα δίνεις την καρδιά σου, βεβαιώσου ότι το αξίζουν
Αν δεν την έχουν κερδίσει
Συνέχισε να ψάχνεις, αξίζει
Γιατί όλες τις μέρες και τις νύχτες σου
Εγώ θα είμαι εκεί
Εγώ θα είμαι εκεί, ναι θα  'μαι
Προχώρα διακριτικά σ' όλη τη ζωή σου
Αν με θελήσεις, εγώ θα είμαι εκεί
Όταν με χρειαστείς, θα είμαι εκεί για σένα
Προχώρα διακριτικά στο φως
Εγώ θα είμαι εκεί
Εγώ θα είμαι εκεί, ναι θα 'μαι
Αν όλες σου οι μέρες είναι νύχτες,
Όταν με θελήσεις, εγώ θα είμαι εκεί
Φώναξε με και θα είμαι εκεί
 για σένα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Καναδή ακτιβίστρια προς Μητσοτάκη: «Θα έπρεπε να ντρέπεστε, έχετε το αίμα 14.000 παιδιών από την Παλαιστίνη στα χέρια σας. Πώς μπορείτε να κοιτάζετε τον εαυτό σας στον καθρέπτη; Το Ισραήλ είναι τρομοκρατικό κράτος»

  Με μια ακτιβίστρια υπέρ της Παλαιστίνης βρέθηκε αντιμέτωπος ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον Καναδά, κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα...