Κυριακή, Σεπτεμβρίου 24, 2017

Εμένα το ΄χει η φύση μου, είναι παχιά η σκιά μου

Αδικία
Μουσική-στίχοι: Δημήτρης Μπασλάμ, Ερμηνεία: Αργύρης Μπακιρτζής

 
Εμένα το ΄χει η φύση μου
δεν τρώω μα παχαίνω
και όλα τα κουστούμια μου
συνέχεια τα φαρδαίνω,
το τρώω το πιατάκι μου
το λέω είν’ αλήθεια
μα δε ζητάω δεύτερο
αυτά είναι παραμύθια.

Αδικία, φωνάζω με μανία,
μου φέρνει τρικυμία,
θα σκάσω δε μπορώ.
Γι αυτό και κοκκινίζω,
αρχίζω και μουγκρίζω,
θυμώνω ρουθουνίζω,
απότομα, κοφτά.

Στον επόμενο τόνο η θερμοκρασία θα είναι 52 βαθμοί ακριβώς. Ευχαριστώ

Εμένα το ΄χει η φύση μου
είναι παχιά η σκιά μου,
στριμώχνονται τριγύρω μου
και βρίσκω το μπελά μου.
Μα ούτε και να κάτσω εγώ
καρέκλα δε μ’ αντέχει
σαν πει αυτή πως…έρχομαι
σηκώνεται και τρέχει.

Αδικία, φωνάζω με μανία,
μου φέρνει τρικυμία,
θα σκάσω δε μπορώ.
Γι αυτό και κοκκινίζω,
αρχίζω και μουγκρίζω,
θυμώνω ρουθουνίζω,
απότομα, κοφτά.

Η θερμοκρασία ανέβηκε στους 58 βαθμούς. Ευχαριστώ.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Take My Life/Η ζωή μου είναι στα χέρια σου (1947): μια καλογυρισμένη αγγλική ταινία νουάρ

Ένας άντρας που κατηγορείται άδικα για τη δολοφονία μιας πρώην φίλης πρέπει να βασιστεί στη σύζυγό του για να κάνει το ντετέκτιβ και να βρει...