Παρασκευή, Ιουλίου 28, 2017

ΕΝΑ ΑΛΛΙΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ


 ΔΕΛΤΙΟ

Στίχοι: Σταύρος Σταύρου
Μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης
Δίσκος: Ακατάλληλα κι ερωτικα
CD :  "Ακατάλληλα κι ερωτικά"


Να ‘μπαινα για λίγο στο κουτί
Να ΄φτιαχνα για μας ένα δελτίο
Τίποτα να μην είχε συμβεί
Να ΄χαμε τη γη εμείς οι δύο

Ν΄ άρχιζε στις δέκα και μισή
Έντεκα παρά να ΄χε τελειώσει
Να ΄ταν πρώτο πλάνο το φιλί
Μέσα σ΄ ένα σμαρτ που μου ΄χες δώσει

Να ΄χαμε και κάνα - δυο ευρώ
Έτσι για να πάρουμε δυο τσίχλες
Να ΄παιρνε κι ο πόλεμος ρεπό
Όνειρα να ‘δείχναν όλοι οι δείχτες

Να ΄λεγε πως πρέπει ν’ αγαπάς
Έστω κι αν ο άλλος δε γουστάρει
Να ‘λεγε πως πρέπει να γελάς
Μια ζωή την έχεις που να πάρει

Και στο δελτίο μου αυτό,
θα ΄χα παράθυρο ανοιχτό
Να σκαρφαλώσεις και να μπεις
Πως μ’ αγαπάς για να μου πεις…

Να ‘μπαινα για λίγο στο κουτί
Να ‘μοιαζαν με αγάπη οι ειδήσεις
Σ’ ένα σινεμά εγώ κι εσύ
Μες το φουαγιέ να με φιλήσεις
Να ‘χαμε κι οι δυο μας μια δουλειά
Να ΄φτανε μηδέν η ανεργία
Κι έτσι, σ’ ένα πλάνο αγκαλιά
Μάτια μου, να γράφαμε ιστορία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Zodiac (2007): καθηλωτική αστυνομική ταινία για μια ανεξιχνίαστη υπόθεση φόνων ενός αμερικανού κατά συρροήν δολοφόνου

    Zodiac  Με βάση τους πραγματικούς φακέλους για ένα από τα πιο ενδιαφέροντα άλυτα εγκλήματα στην Αμερική, το "Zodiac" αφηγεί...