Παρασκευή, Ιουνίου 30, 2017

Ποιος από τους έχει δίκιο;


Ο ΚΥΡΙΟΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ:

" Ο παρακάτω σκοτεινός Θεσσαλονικιός τύπος είναι ο νταβατζής μου!
Με εκμεταλλεύεται ασύστολα: έχει εγκατασταθεί στο σπίτι μου, με έχει γεμίσει μπετόν, μου έχει στερέψει τα νερά,
μου έκαψε τα δάση, με ρυπαίνει με όλους

τους δυνατούς τρόπους και, το χειρότερο, εκπορνεύει
τα ελληνοχριστιανικά ήθη μου!

 Έτσι μου ΄ρχεται να τον καθαρίσω..."


Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ:

" Μην τον ακούτε τον χλεμπονιάρη Χαλκιδικιώτη! Αυτά που λέει ο εξηνταβελόνης  
είναι παραμύθια της Χαλιμάς! Αν δεν τα ήθελε ο κώτσος του,
δεν θα πάθαινε τίποτα απ' όσα τραβάει τώρα.
Αυτός δεν είναι που ξεπάτωσε τις ελιές του , για να κάνει
τα χωράφια του παραθεριστικούς οικισμούς; Αυτός δεν είναι
που έκανε τα στραβά μάτια για τα αυθαίρετα που έχτιζε ο πάσα ένας  στην επικράτειά του; Αυτός δεν είναι που κατακλέβει τους τουρίστες για τις αμφίβολες υπηρεσίες
που τους παρέχει; Αυτός δεν είναι που αδιαφορεί για τη
ρύπανση των ακτών του πανέμορφου νομού , για τις ανεξέλεγκτες γεωτρήσεις, που έχουν στερέψει το νερό, 
τους δεκάδες χιλιάδες βόθρους, το απέραντο σκουπιδαριό
που βλέπετε παντού, τα ύποπτα χοροπηδάδικα
με τα ποτά-"μπόμπες" και τα χύμα ναρκωτικά;
Καλά θα κάνει  ο παραπάνω θρασύς τύπος
να μη μιλάει πολύ και να μη ρίχνει το φταίξιμο μόνο σε μένα.
Είπαμε:Αν δεν τα ήθελε ο κώτσος του,
δεν θα πάθαινε τίποτα απ΄ όσα επιπλέον 
τραβάει από μένα  τώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μια αλλιώτικη Καθαρή Δευτέρα στην τουρκοκρατούμενη Ήπειρο

  Η ΚΑΘΑΡΗ ΔΕΥΤΕΡΑ Διήγημα του  Χρήστου Χρηστοβασίλη (1862-1937) Ήμουν τότε παιδί όχι πλειότερο από οχτώ χρονών και μαθήτευα στον παπα-Αντ...