Πέμπτη, Μαΐου 25, 2017

Καίγομαι ήδη για την αγάπη μιας παρθένας

Κάρμινα Μπουράνα - Βικιπαίδεια





Είναι η ώρα της ευχαρίστησης

Είναι η ώρα της ευχαρίστησης
ω παρθένες
τώρα περάστε καλά μαζί
ω νέοι άνδρες
Ω,ω, όλο ανθίζω
Καίγομαι ήδη
για την αγάπη μιας παρθένας
είναι νέα,νέα η αγάπη
από την οποία πεθαίνω
Με παρηγορεί
η υπόσχεση
Με καταστρέφει
η άρνηση
Ω,ω όλο ανθίζω
Καίγομαι ήδη
για την αγάπη μιας παρθένας
είναι νέα,νέα η αγάπη
από την οποία πεθαίνω
Τον χειμώνα
ένας άνδρας είναι υπομονετικός
αλλά όταν η άνοιξη είναι στην ψυχή του
είναι λάγνος
Ω,ω όλο ανθίζω
Καίγομαι ήδη
για την αγάπη μιας παρθένας
είναι νέα,νέα η αγάπη
από την οποία πεθαίνω
Η αθωώτητά μου
παίζει μαζί μου
η ντροπή μου
με σπρώχνει
Ω,ω όλο ανθίζω
Καίγομαι ήδη
για την αγάπη μιας παρθένας
είναι νέα,νέα η αγάπη
από την οποία πεθαίνω
Έλα ερωμένη μου
με την χαρά σου
έλα,έλα κυρία
πεθαίνω ήδη
Ω,ω όλο ανθίζω
Καίγομαι ήδη
για την αγάπη μιας παρθένας
είναι νέα,νέα η αγάπη
από την οποία πεθαίνω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Yasmine Hamdan - Hal (official music video) #JimJarmusch EditQ « Ω εύθραυστη καρδιά μου/ Ο χωρισμός με σκοτώνει»...

I adore you And if a day passes by without seeing you I forget you How come this time I drew you The Longing moves the nostalgia in my heart...