Παρασκευή, Μαρτίου 10, 2017

Με τον τρόπο μου έχω ανάγκη κι εγώ για χάδια Με τον τρόπο μου έχω ανάγκη κι εγώ για όνειρα...



Το τραγούδι Piazza Grande (Μεγάλη Πλατεία)  είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα τραγούδια του Λούτσιο Ντάλα Lucio Dalla. Το τραγούδι είναι εμπνευσμένο από την Μπολόνια, τη γενέτειρα του τραγουδιστή , και ειδικότερα την πλατεία  Piazza Maggiore. Αφορά  έναν άστεγο άνδρα που έχει βρει το σπίτι του στην Piazza Grande.

 Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΤΕΙΑ
1972

Άγιοι να πληρώνουν το φαγητό μου δεν υπάρχουν
στα παγκάκια της Πιάτσα Γκράντε,
αλλά όταν πεινάω, έμποροι σαν κι  εμένα εδώ  δεν υπάρχουν.


Κοιμάμαι στο γρασίδι και έχω πολλούς φίλους γύρω μου,
τους ερωτευμένους στην Πιάτσα Γκράντε
για τους καημούς τους, τους έρωτές τους τα ξέρω όλα, λάθη και σωστά.


Με τον τρόπο μου έχω ανάγκη κι εγώ για χάδια
Με τον τρόπο μου έχω ανάγκη κι εγώ για όνειρα.


Κανονική οικογένεια εγώ δεν έχω
και σπίτι μου είναι η Πιάτσα Γκράντε
απ’ όποιον με πιστεύει παίρνω και δίνω αγάπη  , όση έχω.

Με μένα δεν υπάρχουν γενναιόδωρες γυναίκες,
κλέβω τον έρωτα στην Πιάτσα Γκράντε
κι ευτυχώς δεν υπάρχουν εδώ ληστές σαν εμένα.


Με τον τρόπο μου έχω ανάγκη κι εγώ για χάδια
Έχω ανάγκη να προσευχηθώ στον Θεό
Αλλά τη ζωή μου δεν την αλλάζω ποτέ, ποτέ
Με τον τρόπο μου αυτό που είμαι το θέλησα εγώ
Άσπρα σεντόνια να σκεπαστώ δεν έχω
κάτω από τα αστέρια στην Πιάτσα Γκράντε
κι αν η ζωή δεν έχει όνειρα, εγώ έχω και σου τα δίνω.
Κι αν δε  θα υπάρχουν πια άνθρωποι σαν εμένα
Θέλω να πεθάνω στην Πιάτσα Γκράντε
ανάμεσα σε αδέσποτα γατιά σαν εμένα τριγύρω   μου

Η ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Τις τελευταίες 14 υποψηφιότητες για τις Ευρωεκλογές ανακοίνωσε η Νέα Αριστερά.

  Ευρωεκλογές 2024: Μάρω Δούκα και Κωστής Καρπόζηλος στο ευρωψηφοδέλτιο της Νέας Αριστεράς! ...