Παρασκευή, Μαρτίου 31, 2017

,,,μα δεν υποχωρώ, όλο θα προχωρώ και τη ζωή μου δε χαρίζω πουθενά!

Magic De Spell & Γ.Παλαμίδας - ΚΑΡΑΒΙ ΧΑΡΤΙΝΟ (a la derive)
Composed by : Frank Le Dortz, Cyril Meric, Bottes
Dimitris, Theodore Vlahakis et Dimitris Dimitriadis
Ελληνικοί στίχοι: Δημήτρη pixel Δημητριάδης,
Θοδωρής Βλαχάκης
Από τον δίσκο “ΠΡΟΓΟΝΕ ΠΙΘΗΚΕ ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ;” (2014)
Magic de Spell-Γιάννης Παλαμίδας

Tranquille, tranquille,...
La musique nourrit mon âme, moi ! J’voudrai
juste mourir en homme.
El’vé au rang de rien, j’ai jamais su m’ranger
dans l’ordre.
J’aime le bordel, moi, l’anarchie c’est mon bol
d’air, insoumis, rien à soumettre, on peut pas
dire qu’j’ai un bol d’or.
Dur et tendu, la mauvaise foi c’est rependu, en
France de quoi y’ s’plaignent ? On peut pas dire
qu’c’est la torture.
J’passe l’arrivée comme la tortue, dans mon
esprit l’âme est tordue, la rage m’à mordue,
j’écris mes textes à la torpille.
Είν’ η καρδιά μου που χτυπάει δυνατά
το νήμα της ζωής που ξετυλίγεται..
Είναι ο νους μου που σας κάνει μαγικά
και δε μπορείτε να τον υπνωτίσετε..
Πανί στο κατάρτι π’ ανεβαίνει ψηλά
είμαι αυτός που δεν υπολογίσατε..
Χάρτινο καράβι φτιάχνουν τα παιδιά
που πριν να γεννηθούν ξοφλήσατε!
Καράβι χάρτινο κόντρα στον άνεμο
είν’ η ζωή μου κι είναι μιά φορά
μα δεν υποχωρώ, όλο θα προχωρώ
και τη ζωή μου δε χαρίζω πουθενά
Moi ! J’ai des tords, pleins ! Mais j’les assume,
pour ça qu’je dors bien, j’garde la tête haute
malgré ce temps d’chien. Grosse envie d’chier
sur sur le pouvoir, la politique mec! M’en voulez
pas c’est tout s’qui m’reste de politesse.
Des cicatrices, que j’expose comme un
trophée, plus grand chose ne m’étonne, l’amour
est mort on l’a trop fait.
Ce monde est toxic, poulet à la dioxine, état
grippal aigu, on s’élimine comme la toxine.
Θα γεννηθώ από τα λάθη μου ξανά
θα ζήσω για τις μέρες που δεν έζησα..
είν’ η κραυγή μου που σου μάτωσε τ’ αυτιά το
στόμα που ουρλιάζει όσα δεν τόλμησα κι όταν
θα ‘χουνε τελειώσει και σβήσει όλ’ αυτά το
καράβι θ’ αρμενίζει πάλι στ’ ανοιχτά μ’ όλους
αυτούς παρέα που είναι από κάτω σε γεμάτο
ουρανό μ’ αγγέλους απ’ τον πάτο
Καράβι χάρτινο κόντρα στον άνεμο
είν’ η ζωή μου κι είναι μιά φορά
μα δεν υποχωρώ, όλο θα προχωρώ
και τη ζωή μου δε χαρίζω πουθενά
Αφήνει η πατούσα μου σημάδι στο χώμα
στέκομαι μπροστά σου κι αντέχω ακόμα
Mais le soleil c’est couché tranquille sur ma
ville et comme un drap blanc sur ma vie j’ai
mis les voiles sur un navire. J’m’envole comme
un avion, petit bateau je navigue, sur les
flots de la vie, je chavire et je m’agite.
Καράβι χάρτινο κόντρα στον άνεμο
είν’ η ζωή μου κι είναι μιά φορά
μα δεν υποχωρώ, όλο θα προχωρώ
και τη ζωή μου δε χαρίζω πουθενά
Tranquille,...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

DIDO - WHITE FLAG (Lyrics)

Ντάιντο