Τρίτη, Ιανουαρίου 17, 2017

Αν ποτέ ξεχάσω

Θύμισέ μου τη μέρα  και  τη χρονιά  που έχουμε,
Θύμισέ μου τα περασμένα ,
Αν τα ΄χω ξεχάσει όλα  ,
Τράνταξέ με γερά να συνέλθω  .

Και αν θελήσω κάποια  στιγμή να βγω έξω ,
Κλείδωσέ  με και πέτα το κλειδί,
Τσίγκλισέ με γερά
Κάνε με να θυμηθώ
Τ΄ όνομά μου .

Αν ποτέ ξεχάσω όλες  τις νύχτες μας ,
Τις κιθάρες και τις κραυγές μας,
Θύμισέ μου ποια είμαι
Και  γιατί  αισθάνομαι  όλο ζωή τώρα.

Αν ποτέ ξεχάσω  να φύγω,
Κι  ακόμα, αν  κάπως σκοπεύω να το κάνω  ,
Θύμισέ  μου ποια είμαι
Και  όσα έχω υποσχεθεί .

Θύμισέ μου τα πιο τρελά όνειρα,
Θύμισέ μου τα δάκρυα στα μάγουλά μου,
Και , παρ ΄όλα όσα  έχω ξεχάσει,
Πόσο μου άρεσε να τραγουδώ...
Αν ποτέ ξεχάσω όλες  τις νύχτες μας ,
Τις κιθάρες και τις κραυγές μας,
Θύμισέ μου ποια είμαι
Και  γιατί  αισθάνομαι  όλο ζωή τώρα.

Αν ποτέ ξεχάσω  να φύγω,
Κι  ακόμα, αν  κάπως σκοπεύω να το κάνω  ,
Θύμισέ  μου ποια είμαι
Και  όσα έχω υποσχεθεί .
[.......]
 Απόδοση στα Eλληνικά από τα Γαλλικά: Gerontakos
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Jan Stanislawski (1860-1907)- Polish modernist painter and founder of various innovative art groups-Πολωνός μοντερνιστής ζωγράφος και ιδρυτής διαφόρων καινοτόμων ομάδων τέχνης

Ο Jan Grzegorz Stanisławski (24 Ιουνίου 1860, Vilshana – 6 Ιανουαρίου 1907, Κρακοβία, Αυστροουγγαρία) ήταν Πολωνός μοντερνιστής ζωγράφος, ...