Τρίτη, Ιανουαρίου 17, 2017

ΕΝΑ ΜΕΙΔΙΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ


" Όλα τα αλλαντικά μας προέρχονται από ζώα
που πέθαναν φυσιολογικά κι ενώ έκαναν τις διακοπές
 τους σε παραδείσια νησιά.
Σας διαβεβαιώ, κυρία μου,  ότι τα ζώα μας δεν
δεν υπέστησαν καμία κακοποίηση όσο ζούσαν, γι΄αυτό 
το κρέας τους είναι τόσο τρυφερό ."
 ***********************

"Τη Δευτέρα το μεσημέρι μού λέει:Ρε Βάσω, η μάνα μου
ποτέ δε θα  μου έδινε να φάω κυριακάτικο φαγητό!

Την Τρίτη μού λέει: Βασούλα μου,  όταν  έφτιαχνε  στιφάδο  η μάνα  μου,
έγλειφα και τα δάχτυλά μου
. Την Τετάρτη το μεσημέρι μού λέει:
Βασιλική, τι κεφτέδες είναι αυτοί; Δεν σου είπα να πάρεις τη συνταγή
από τη μάνα μου
;Την Πέμπτη το μεσημέρι έρχεται
στο σπίτι και με ρωτάει πού είναι το φαγητό.
Τότε εγώ του λέω : Κωνσταντίνε, πήρα τη  μάνα σου:
και της είπα: "Πεθερούλα, από σήμερα ο Κωστής θα τρώει

  μόνο  στο σπίτι σου τα αγαπημένα του φαγητά"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Jan Stanislawski (1860-1907)- Polish modernist painter and founder of various innovative art groups-Πολωνός μοντερνιστής ζωγράφος και ιδρυτής διαφόρων καινοτόμων ομάδων τέχνης

Ο Jan Grzegorz Stanisławski (24 Ιουνίου 1860, Vilshana – 6 Ιανουαρίου 1907, Κρακοβία, Αυστροουγγαρία) ήταν Πολωνός μοντερνιστής ζωγράφος, ...